Skip to content

Постове от ‘безплатно’

12
фев.

Bezplatno.BG едно безплатно място за обяви…

bezplatno.bgБезплатните обяви и в частност сайтовете и порталите за обяви, като Bezplatno.BG, преобразиха облика на интернет пространството. Лесно може да достигнете до огромната аудитория, с която разполагат порталите за безплатни обяви, за да промотирате услугите или стоките, които предлагате. Много от сайтовете за обяви Ви дават тази възможност абсолютно безплатно, като сайта Безплатно.Бг. Това е мястото, където лесно с няколко клика ще добавите желаната от Вас обява безплатно. В днешно време е необходимо да използваме сайтове за безплатни обяви, за да се избавим от ненужното и почистим затрупаните тавани и мазета от излишните предмети. Ненужното за нас, може да се окаже нужно за друг. Направете живота си лесен, освободете пространство в дома си, продайте нещата, които не харесвате и изкарайте някакви пари, с които да си набавите нещо полезно и желано от Вас самите. Сайтовете за безплатни обяви са източник на информация, от тях може да се информираме за приблизителни цени на стоки и услуги, за да сме конкурентни на пазара. Публикувайте Вашите обяви в Bezplatno.Bg и се забавлявайте.

12
мар.

Маркетинг чрез безплатни обяви

маркетинг

безплатен маркетинг

Или какво може да се научи от безплатните обяви

Повечето сайтове за безплатни обяви изкючват опцията за коментиране на дадени предложения. Какво обаче ще се случи, ако тази забрана бъде премахната и някой изследва коментарите под всяка безплатна обява? Хората търгуват от началото на времето и малко или много всеки знае как да потърси изгодата за себе си. Ако, да речем, се наемат няколко маркетолози, които да изследват мнението на коментиращите под всяка безплатна обява, то резултатите биха могли да бъдат доста полезни.

Например фокус-групите, които се организиарат за количествени и качествени маркетингови изследвания са една страна на традиционния маркетинг. Тайното проучване, обаче, може да доведе до не по-лоши резултати.

Ако разгледаме форумите, където също често се предлагат безплатни обяви, ще открием доста форумни кибици, които хвърлят мнението си и разказват опита си с предлаганата стока или услуга. Често мнението им може да е крайно, но когато се натрупа известно количество подобни мнения, фактите започват да изплуват на повърхността.

Маркетинг изследователите, при добро познаване на средата, биха могли и сами да пускат „въдицата“ за интернет мнения към безплатни обяви. Така не инвестират нищо, освен времето си и получават информация от (сравнително) чиста ръка, където липсва притеснението и стягането, което иначе винаги съпътства участниците във фокус групите.

Безплатните обяви са притегателен център за простолюдието, което иска да се отърве от свой стар продукт – най-често използван, като целта е да го замени с друг. Това също може да се вземе предвид при поставянето на оценката. Да не говорим, че промотирането на всеки продукт или услуга в безплатните обяви, както и последващото продаване или непродаване си е безценен урок по маркетинг в съвремнни онлайн условия.

Безплатните обяви не трябва да се пренебрегват от всеки, който иска да се зарови в съвременната търговска действителност. Общуването и разпродаването на стока между масовия интернет потребител оформя потребителската реалност. А нали тя е целта на маркетинг специалист?

 

 

20
фев.

Социалните мрежи като платформа за безплатни обяви

социални мрежи

Социални мрежи Bezplatno.BG

Еволюцията –  от вестниците за безплатни обяви, през сайтовете, до социалните мрежи е интересна да се проследи. Макар все още да се четат този тип периодични издания и да има огромното количество сайтове на подобна тематика, социалните мрежи като масово явление постепенно започват да завземат територията и на каналите за безплатни обяви.

За никого не е проблем, а и все по-често се случва, във фейсбук човек да попита дали някой иска да купи новородените му кученца. Така този човек достига до аудитория от, средно, няколкостотин души, особено ако някой от неговите най-близки приятели сподели безплатната обява и през своя профил.

Освен това във фейсбук има и няколко (макар и не особено развити) групи, където се предлагат само безплатни обяви. Хората, които искат да потърсят даден продукт могат да разгледат групата или просто да мернат на стената си как някой продава дъмбелите си. Това са си безплатни обяви от чист вид, макар и в различна форма.

Друг случай е Twitter, където формата на комуникация си е типично кратко съобщение. Отново шанс за безплатна обява. Нерядко се срещат и предложения за работа в Twitter – когато се търсят хора за точно определена позиция (най-често свързана със социалните мрежи).

С какво обаче изостават социалните мрежи спрямо по-древната си конкуренция? Един добре организиран сайт за безплатни обяви ще включи в себе си много по-добре организирани и структурирани предложения. Ще се предложи добра модерация, както и възможност за много по-голямо количество безплатни обяви. Освен това, в такъв сайт човек би могъл да остане анонимен и да продаде или купи нещо без да разберат всичките му интернет познати.

Макар нарастващото влияние на социалните мрежи да завзема все по-голям дял от услугите свързани с комуникация, изводът е, че при безплатните обяви все още най-удачния вариант си остават специализираните сайтове (и може би периодични издания) от този тип. Влиянието на социалните мрежи, обаче, е непредсказуемо, така че бъдещето на комуникациите и търговията ще се избистря допълнително.

15
ное.

Сайтовете за безплатни обяви и безплатната реклама

Един от най-пренебрегваните начини да увеличите трафика на сайта си е да използвате възможностите, които предлагат сайтовете за безплатни малки обяви и ВИП позиции. Въпреки популярността на тази част от Интернет маркетинг стратегията, като че ли специалистите по маркетинг изглежда се съмняват в ефективността на стратегията- една от основите причини защо само някои хора пожънват плодовете на своята предприемчивост. Някои топ стратези постоянно се възползват от възможностите на сайтовете за безплатни обяви и изобщо не оспорват ефективността на функцията им. Публикуването на всякаква обява, която пожелаете е изключително лесно и всъщност вие филтрирате желаните резултати като предварително избирате категория, в която да попадне обявата ви, както и тип на обявата. Едно нещо, което трябва да помните винаги е, че първо трябва да се запознаете с условията, на която трябва да отговаря вашата публикувана обява. След като веднъж овладеете изкуството да създавате таргетирани обяви, можете да повторите процедурата, да създаде нови тематично свързани обяви и да можете да увеличите своя маркетингов потенциал.
Както всяка маркетингова стратегия обаче, и Интернет планът ви трябва да може да се следи и да измервате резултатите от вложените от Вас усилия. Някои сайтове за безплатни обяви имат широк таргет и постоянни читатели, които търсят нещо всеки ден. Представете си колко трафик ще генерирате към сайта си, ако таргетирате обявата, която ще публикувате в сайта за малки обяви. Идентифицирайте кои са сайтовете, които биха работили във Ваша полза, потребностите на техните потребители и потенциалната аудитория.
Най-важното е да изберете категорията, която напълно съответства на Вашата реклама и продукт, който искате да представите. Публикувайте често обяви в сайтове за безплатни обяви, за да откриете кога е най-подходящо да публикувате обявата си, за да достигнете до максимално голяма аудитория. Ако даденият сайт рекламира конкурентен продукт или услуга, не се колебайте, а вижте релевантността на обявата на конкурентите ви и направете така, че Вашето послание да изпъкне пред конкурентите. Не спирайте да измервате резултатите, генерирания трафик към сайта ви, потребителски запитвания, посещения на обявата ви, за да правите прецизен анализ и да подобрявате стратегията си. Когато публикувате своята малка обява онлайн, не забравяйте да проверявате за нейната валидност и статус в момента. Маркетинговата Ви стратегия онлайн трябва да включва и сайтовете за безплатни обяви, започнете със своя безплатен рекламен инструмент още днес.

 

31
окт.

Сайтовете за безплатни обяви- как да развие бизнеса с тяхна помощ

До каква степен сайтовете за безплатни обяви могат да ви помогнат да развиете бизнеса си и да ги използвате с рекламна цел? Изключително важно е да знаете, че що се отнася до рекламата, хората търсят атрактивна оферта. Ето защо и безплатната или ВИП обява, която създадете в някой сайт за безплатни обяви, трябва да е прецизно формулирана. Всяка една секунда милиони хора търсят нещо онлайн или попадат случайно на таргетирана или не дотам таргетирана рекламна оферта. Само 2 от 100 реклами постигат истински успех, според данни от изследвания, проведени в САЩ и Европа. Винаги е имало и ще има нужда, както и търсене на сайтове за безплатни обяви, които генерират трафик от посетители. Последните са вашите евентуални клиенти. Силата на рекламите не познава предели, а рекламните форми са един вечно развиващ се феномен, който променя своя вид, но не и генезис.
В зависимост от това, което търсите или от което се интересувате, вниманието се фокусира само върху това, което е част от вашите виждания и желания. Ако отворите един вестник, вниманието ще се насочи именно към рекламата, която е свързана с това, което търсите. По същия начин и сайтовете за безплатни обяви ви гарантират вниманието на таргетираните посетители. За тази цел обаче трябва винаги да помните че думите са могъщ инструмент.
Всички големи или малки компании, които са се задържали в дадена сфера за повече от 30 години имат един основен и общ елементи, който ги води до успеха.
Техните реклами използват точно определени думи, които са свързани с мисията, посланието и продуктите им. Не обещавайте нещо, което не можете да изпълните, защото тази ваша реклама ще се възприеме с обратен знак. Същото правило важи и за всеки вид интернет реклама и в частност безплатните обяви. Заложете на искреността, за да пожънете успех.
Не само безплатните обяви и реклами промотират добрия бизнес. Начинът, по който дефинирате и представяте продуктите и услугите си определя колко сте успешни. Дори, ако плащате за реклама, но не сте отделили време за анализ на евентуалния максимален ефект от нея, то е сигурно, че няма да постигнете успеха, към който се стремите.
Не е нужно да използвте всяка възможна рекламна среда, за да постигнете успехи. По-важно е да планирате своя бюджет за реклама и прецизно да обмислите своите уникални послания и оферти.

Не пропускайте да рекламирате бизнеса си и в сайтове за безплатни обяви, публикувайте по-често и измервайте постигнатите резултати, за да прецените ефекта от вашето онлайн присъствие. Ако очакваните резултати надминават първоначалните ви планове,  помислете и за ВИП позиция, която ви гарантира по-широк обхват на целевата аудитория и премиално представяне.

20
окт.

Сайтовете за малки обяви и безплатната реклама

Има много нови уебсайтове и електронни магазини, които се появяват в Интернет ежедневно и ежечасно. Всеки предприемач намира потенциал във все по-бурно развиващата се Интернет среда и няма причина да не започнете свой собствен бизнес, да отворите електронен магазин, ако имате качествата и уменията да продавате онлайн.
Не ограничавайте обаче рекламата си само до оптимизация и маркетинг. Действайте проактивно и проучете всички безплатни канали за реклама на бизнеса Ви. Препоръчваме ви да изберете най-добрите сайтове за безплатни обяви и да започнете да публикувате информация за продуктите си, линкове към сайта ви, ако имате такъв, и добре написано описание за това, което ви прави уникални.
Една добре написана обява включва следните елементи:
–    Продуктът, който предлагате
–    Цената на продукта
–    Уточнения за продукта, дали може да бъде заменен, как да се свържат клиентите с вас и т.н.
–    Линк към Вашия уебсайт
–    Телефон, адрес и лице за контакт
Има много неща, които могат да помогнат да продавате успешно онлайн, но е най-добре да се ограничите до информацията, включена в рекламата ви и да я поднесете по такъв начин, че читателя и посетителя на обявата ви да желае да се свърже с вас за доуточнения. Прекомерната употреба на хвалебствия или разтягане на локуми разсейват потребителите и вие губите потенциален клиент. Уловете вниманието на читателя и го приветствайте да научи повече за вас, продуктите, услугите ви и успехът няма да закъснее.

 

10
окт.

Бизнес възможности със сайтовете за безплатни обяви

Благодарение на безплатните обяви и в частност сайтовете за публикуване на безплатни обяви, хората могат лесно да намерят изгодни оферти или да спечелят пари без да влагат много време и усилия. Всичко, което трябва да направите е да напишете своята обява и да я публикувате в сайт за безплатни обяви, в който да достигнете до милиони хора, които вече търсят определения продукт или услуга.
На пръв поглед задачата да се публикува безплатна обява изглежда повече от лесно., Всъщност обаче трябва да преминете много стъпки, за да създадете атрактивна обява, която привлича вниманието на потенциалните купувачи, тъй като добре формулираните обяви с повече снимки и разяснения обикновено са по-успешни.
Нека разгледаме няколко основни правила, които трябва да имате предвид, когато продавате нещо онлайн. Това са съвети, които всеки може да използва, за да увеличи бизнес възможностите си и да разшири търговския потенциал.
Първо, изберете внимателно източника, чрез който ще достигнете до целевата аудитория. Когато избирате подходящ сайт за безплатни обяви, моля, имайте предвид, че сайтът трябва да е лесен за употреба, а интерфейсът интуитивен.
Никой няма да чете Вашето предложение, ако е дълго и сухо. Ето защо трябва да сте прецизни в изказа си и колкото се може по-убедителни. Това, което потенциалните клиенти искат да видят е доказателство, че продуктите или услугите, които предлага са наистина това, което желаят и от което се нуждаят. Не забравяйте да прикачите и някои атрактивни снимки към обявата си. Ако не дадете телефон за контакт, моля, имайте предвид, че усилията Ви ще са напразни и хората няма да имат възможност да се свържат с Вас.
Писането на атрактивни рекламни описания за офертата ви не е изкуство, но се изисква инвестиция на време и усилия, за да дадете максимума от себе си и да получите по-добро присъствие и потенциал за успех.
Възползвайте се от сайтовете за безплатни обяви като един от каналите Ви за Интернет маркетинг!

24
сеп.

Социалните мрежи и порталите за обяви

Социалните мрежи  са структура от възли (представляващи обикновено отделни хора или организации), свързани по определен специфичен начин като идеи, виждания, приятелства, традиции, хипервръзки и др. Явлението „социална мрежа” не се отнася до обновление на интернет или на техническите стандарти на световната уеб – мрежа, а на промените в начините, по които тези стандарти се използват. Обществото е основният двигателен механизъм на една подобна мрежа. Чрез градивният подход, който един социален сайт предлага, възползвайки се от общността, неговата мрежа нараства почти експоненциално.

Съществуват няколко основни типа социални мрежи в зависимост от вида на съдържащата се в тях информация. Това са социални мрежи за споделяне на контакти, за споделяне на предпочитания (хиперлинкове, музика), за споделяне на авторско съдържание (картинки, музика, видео), за споделяне на лична информация.

Първоначално идеята на социалните мрежи е потребителите да споделят интересна информация помежду си, като предлагат линкове към интересни публикации в интернет, но успоредно с нарастване броя на потребителите на социалните мрежи нараства и тяхната популярност. Колкото по – посещавана е социалната мрежа, толкова е по – висок нейният рейтинг и съответно ще привлече по – голям брой потребители – това става причина постепенно мрежите да навлизат в бизнеса. Най – посещаваните мрежи по света и у нас са Facebook и Twitter. Социалните мрежи се явяват добра възможност за хората, които искат да популяризират дейността си чрез фирмения си интернет сайт или блог, да привлекат бързо и безплатно определен брой посетители на страниците си. Повечето социални мрежи са с добър рейтинг, което означава, че по правило привличат голям поток посетители и с по – малко вложено време и усилия успяват да разпространят информацията до огромен кръг от потребители.

Оттук става ясно, че възможностите за споделяне в социалните мрежи са неограничени. Сред тях се открояват порталите за безплатни обяви, които набират все по – голяма популярност вече и в рамките на България. Понастоящем все повече потребители се ориентират към този тип сайтове и споделянето им в социалните мрежи Facebook и  Twitter, тъй като са лесно достъпни и ефективни и за двете страни. Необходимо е и да се отбележи, че тези портали са изключително полезни и като всеки вид реклама рано или късно водят до продажба. Без значение от възрастта и предпочитанията на потребителите, със сигурност чрез промотирането или търсенето в сайтовете за безплатни обяви ще открият по нещо за себе си, а участието им в социалните мрежи Facebook и Twitter ще разшири възможностите им за достъп до тези портали.

 

28
май

Обяви във Facebook и Twitter

При публикуването на обяви в сайта Bezplatno.BG, се предоставя възможност за автоматично добавяне на Вашите безплатни обяви, чрез страниците на Безплатно.бг в големите социални мрежи Facebook и Twitter. Вашата обява ще бъде разгледана от стотици приятели и фенове на портала Безплатно.бг, в рамките на няколко минути. Това е по-добра видимост и популяризиране на посочените в обявите стоки и услуги. Рекламирането на обявите и конкурентното предимство, което Ви се предоставя е напълно безплатно, лесно и бързо. За добрата презентация на Вашите продукти и услуги, посочени в безплатните обяви е необходимо, да се структурира на кирилица описанието на конкретната стока или услуга, да се добавят снимки и ключови думи, които ще привлекат и задържат вниманието на търговци и клиенти и накрая, но не и на последно място е избора на точната категория, за да се фокусира вниманието на таргетирана група потребители. Усилията, които трябва да положите са минимални в сравнение с успеха, който ще постигнете. Може да започнете публикуването на Вашите обяви от следния линк „Публикувай Обява„, но за да може да редактирате Вашите обяви в бъдеще е необходимо да се регистрирате и за целта може да използвате линка „Регистрирай се

9
май

Рекламно-насърчителни средства

Рекламно-насърчителните средства представляват: рекламни мостри и образци, календари (всякакви), бележници, картички, рекламни сувенири, подаръци, бонове и т.н.
Преди всяка рекламно-насърчителна инициатива е добре да се проведе основно проучване с цел да се установят следните неща:
– кои са потенциалните купувачи и крайните потребители;
– в какво време се извършват покупките: сезон, месец и честота на покупките;
– кои са посредническите звена в канала за реализация;
– с какви количества се снабдяват търговците на едро и дребно;
– от какви магазини се снабдяват купувачите: фирмени, специални;
– разположение на магазина, обслужване;
– с какви форми и средства за привличане на купувачите може да се постигне превъзходство над конкурентите;
а) Рекламни опаковки и амбалаж – етикети, рекламна амбалажна хартия;
б) Справочни издания – реклама в адресни и телефонни указатели, пътеводители;
в) Други рекламни средства – скрита и косвена реклама;