Skip to content

Постове от ‘интернет маркетинг’

15
ное.

Сайтовете за безплатни обяви и безплатната реклама

Един от най-пренебрегваните начини да увеличите трафика на сайта си е да използвате възможностите, които предлагат сайтовете за безплатни малки обяви и ВИП позиции. Въпреки популярността на тази част от Интернет маркетинг стратегията, като че ли специалистите по маркетинг изглежда се съмняват в ефективността на стратегията- една от основите причини защо само някои хора пожънват плодовете на своята предприемчивост. Някои топ стратези постоянно се възползват от възможностите на сайтовете за безплатни обяви и изобщо не оспорват ефективността на функцията им. Публикуването на всякаква обява, която пожелаете е изключително лесно и всъщност вие филтрирате желаните резултати като предварително избирате категория, в която да попадне обявата ви, както и тип на обявата. Едно нещо, което трябва да помните винаги е, че първо трябва да се запознаете с условията, на която трябва да отговаря вашата публикувана обява. След като веднъж овладеете изкуството да създавате таргетирани обяви, можете да повторите процедурата, да създаде нови тематично свързани обяви и да можете да увеличите своя маркетингов потенциал.
Както всяка маркетингова стратегия обаче, и Интернет планът ви трябва да може да се следи и да измервате резултатите от вложените от Вас усилия. Някои сайтове за безплатни обяви имат широк таргет и постоянни читатели, които търсят нещо всеки ден. Представете си колко трафик ще генерирате към сайта си, ако таргетирате обявата, която ще публикувате в сайта за малки обяви. Идентифицирайте кои са сайтовете, които биха работили във Ваша полза, потребностите на техните потребители и потенциалната аудитория.
Най-важното е да изберете категорията, която напълно съответства на Вашата реклама и продукт, който искате да представите. Публикувайте често обяви в сайтове за безплатни обяви, за да откриете кога е най-подходящо да публикувате обявата си, за да достигнете до максимално голяма аудитория. Ако даденият сайт рекламира конкурентен продукт или услуга, не се колебайте, а вижте релевантността на обявата на конкурентите ви и направете така, че Вашето послание да изпъкне пред конкурентите. Не спирайте да измервате резултатите, генерирания трафик към сайта ви, потребителски запитвания, посещения на обявата ви, за да правите прецизен анализ и да подобрявате стратегията си. Когато публикувате своята малка обява онлайн, не забравяйте да проверявате за нейната валидност и статус в момента. Маркетинговата Ви стратегия онлайн трябва да включва и сайтовете за безплатни обяви, започнете със своя безплатен рекламен инструмент още днес.

 

20
окт.

Сайтовете за малки обяви и безплатната реклама

Има много нови уебсайтове и електронни магазини, които се появяват в Интернет ежедневно и ежечасно. Всеки предприемач намира потенциал във все по-бурно развиващата се Интернет среда и няма причина да не започнете свой собствен бизнес, да отворите електронен магазин, ако имате качествата и уменията да продавате онлайн.
Не ограничавайте обаче рекламата си само до оптимизация и маркетинг. Действайте проактивно и проучете всички безплатни канали за реклама на бизнеса Ви. Препоръчваме ви да изберете най-добрите сайтове за безплатни обяви и да започнете да публикувате информация за продуктите си, линкове към сайта ви, ако имате такъв, и добре написано описание за това, което ви прави уникални.
Една добре написана обява включва следните елементи:
–    Продуктът, който предлагате
–    Цената на продукта
–    Уточнения за продукта, дали може да бъде заменен, как да се свържат клиентите с вас и т.н.
–    Линк към Вашия уебсайт
–    Телефон, адрес и лице за контакт
Има много неща, които могат да помогнат да продавате успешно онлайн, но е най-добре да се ограничите до информацията, включена в рекламата ви и да я поднесете по такъв начин, че читателя и посетителя на обявата ви да желае да се свърже с вас за доуточнения. Прекомерната употреба на хвалебствия или разтягане на локуми разсейват потребителите и вие губите потенциален клиент. Уловете вниманието на читателя и го приветствайте да научи повече за вас, продуктите, услугите ви и успехът няма да закъснее.

 

3
юли

Как да публикувате в сайтовете за безплатни обяви

В наши дни сайтовете за малки обяви са една от най-разпространените форми на интернет реклама. Рекламата е преди всичко привличане на вниманието на потенциалните клиенти и предоставянето на информация за продукти или услуги. Рекламата може да е в сърцевината на дадена маркетингова кампания предвид, че може да изгради печеливш продукт или да срине позициите на дадена услуга на пазара. Важно е да се отбележи обаче, че рекламните стратегии за един продукт може да са тотално различни от тези за друг продукт. Други форми на реклама са брошури, табели, директна поща, имейл съобщения или лични продажби. Със зората на информационните технологии обаче се зародиха и сайтовете за безплатни и ВИП обяви, които също дават своя принос към новите форми на реклама.
Всяка безплатна обява онлайн позволява на хората да публикуват обява безплатно и всъщност трафикът, който генерира сайтът за малки обяви, е пренасочен към всички безплатни обяви на сайта. Ако искате да привлечете възможно най-много трафик към своята обява за продажба на продукт или предоставяне на услуга, то задължително трябва да напишете грабващо вниманието, уникално описание. Някои сайтове позволяват обявата да се публикува моментално, а при други трябва да мине време, за да се одобри предложението от редактор. От друга страна, Вип обявите ви осигуряват допълнително представяне на продукта пред повече потенциални клиенти.
Винаги когато започвате публикуването на обява онлайн, не пропускайте да изберете най-подходящата категория в сайта, да напишете интересно заглавие, описание, да включите снимки, видео, адрес и телефон. Не забравяйте и имейла, защото обикновено линкът за потвърждение преди публикуване на обявата се изпраща на имейла ви и само след верифициране имате възможност да използвайте услугите на сайта за безплатни обяви.
Ако желаете бързо, лесно и прецизно да публикувате текстова информация, то първо създайте я на Word или друг текстов редактор и едва след това я публикувайте на сайта. Винаги проверявайте за грешки, граматически и печатни и едва след това пристъпете към публикуването.
Не забравяйте, че ако желаете обявата ви да е видима предимно от жителите на определен район, то можете да дефинирате за коя област се отнася и едва тогава да финализирате процеса на публикуване на Вашата обява и да си осигурите повече присъствие онлайн.

1
юли

Безплатни обяви – право в десетката

Ако преди сте искали да стартирате бизнес, то със сигурност нещо ви е възпирало- намирането на склад под наем, зареждането със стока и, разбира се, рекламата. Красотата на уеб се състои в това, че бизнесът ви може да се популяризира само с един компютър и интернет връзка. Всичко друго, което ви трябва е безплатно и особено рекламата, ако се възползвате от възможностите на сайтовете за безплатни обяви като канал, който генерира трафик към сайта ви.
Сигурни сме, че има много от вас, които все още поставят под съмнение видимостта и ефективността на такъв тип сайтове. Ако попитате Гугъл обаче, ще откриете, че съществуват 10 000, 00 сайтове за малки, безплатни обяви и единственото, което трябва да направите е да публикувате информацията си безплатно.
Всичко, което създава възможности за Вашия бизнес, си струва да се опита.
Всеки обича да печели пари, нали? Продавайте маркови маратонки от международните аутлети или печелете от дропшипинг. Ако искате да популяризирате сайт или продукт онлайн, то трябва да вложите средства в реклама, промотиране на бизнеса ви онлайн, но всичко това възлиза на доста голям рекламен бюджет. Какво ще кажете за безплатна реклама онлайн, открийте света на сайтовете за безплатни обяви и забравете за парите, които давате за афилиейт маркетинг и мащабни имейл маркетинг кампании.
Едно от основните предимства на сайтовете за безплатни обяви е възможността да локализирате своята обява и да представите информацията само на потенциалните ви клиенти. Най-хубавото на Интернет е, че можете да правите бизнес с клиенти от цял свят и при това на много ниска стойност.
В зависимост от крайната ви цел, трябва да се убедите, че ключовите думи, които дефинират вашата обява за прецизно подбрани. Търсачките на сайтовете за малки обяви са оптимизирани на база категориите и посочените ключови думи.
С една публикувана обява, вие буквално достигате до хиляди хора, които са аудиторията на сайта. С повечко усилия, снимков материал, описание на предлагания продукт или услуга, вие осъществявате онлайн маркетинг на минимална стойност.

26
юни

Интернет Маркетинга и един нов свят

Интернет маркетингът е отговор на стремежите ни да поддържаме връзка с всеки един приятел, колега или стратегически партньор. Чрез използването на рекламни банери, мащабни рекламни кампании, имейл маркетинг стратегии, статии, блог маркетинг, безплатни обяви и директории, всеки бизнес има възможността да се свърже с широк кръг от потенциални клиенти без да има нужда да осъществи и физически контакт с тях.

Употребата на Интернет Маркетинга е навсякъде около нас: имейли, интернет сайтове, традиционни рекламни послания, въплътени в нова форма. Малко хора попадат на полезни, информативни сайтове, на които няма да видят нито една реклама. Рекламите са така подредени и позиционирани на сайта, че да са релевантни на тематиката му, водейки фирмата към клиентите, които биха се интересували точно от този продукт. Възможността да се специализират и индивидуализират рекламните кампании са е най-важното предимство на Интернет Маркетинга.

Много Интернет маркетингови инструменти могат да бъдат конфигурирани да прехвърлят клиента към сайт, където ще намери повече информация за даден продукт или услуга.

Ефективността на Интернет маркетинга е това, което го отличава от всички други техники. Докато някои маркетингови стратегии изискват време, за да проработят, Интернет маркетингът показва моментални резултати и видимост в уеб пространството. Тази скорост на разпространение на информацията позволява на компаниите да рекламират нови продукти и услуги за минути, не дни или седмици.

Интернет маркетингът е необходимост за всеки бизнес предвид възможностите да достигне в различни форми до всяка една точка на света и при това на много ниска стойност.

Линковете и изграждането на линк билдинг стратегия са интегрална част от Интернет Маркетинга. Колкото повече линкове имате, толкова по-високо ще се изкачи сайта в резултатите от търсенето по дадена ключова дума. Ето защо, ако популяризирате продукт или специфична услуга, то горещо ви съветваме да използвате и сайтовете за безплатни малки обяви.