Skip to content

Постове от ‘интернет’

25
ян.

По какво се познава добрият сайт за безплатни обяви?

Bezplatno.BG

Сайт за безплатни обяви Bezplatno.BG

В българското интернет пространство могат да се открият изключително голям брой сайтове за безплатни обяви. При търсене в Google по ключова фраза „безплатни обяви“ излизат над 17 000 000 резултата. Предлаганите платформи са много, но далеч не всички са добри. Как да отсеем добрите сайтове от лошите?

Първото, което се забелязва, когато се попадне на подобен сайт е дизайнът – цветовете, организацията на информацията и скоростта на отваряне. Ако някой сайт за безплатни обяви те посрещне с премигващи и бучащи реклами в центъра на зрителното внимание и едва някъде натикано в ъгъла каренце с обяви, то този сайт не го бива. Идеята е навигацията да е интуитивна и да можеш да се ориентираш лесно в морето от безплатни обяви, а не да кривиш врат за да надникнеш зад някой огромен присвяткащ банер.

Следващото, което прави впечатление е как са подредени различните предложения и как са организирани. Ако са прилежно поставени в разнообразни групи и подгрупи, значи всичко е наред и ще можеш да се ориентираш бързо към това, което те вълнува. А ако получиш просто един лист, в който са подредени хаотично една след друга обяви за хамбургери, трици на едро и спортни танци, значи няма да ти издържат нервите да прегледаш всички безплатни обяви докато стигнеш до банските костюми, които търсиш.

Ако пък попаднеш на сайт, в който навсякъде премигват ВИП звездички, значи просто не си в сайт за безплатни обяви. Или по-точно казано някои обяви са по-безплатни от други. Ще кажете, че това е ОК, но не е точно така, защото се дава предимство на платежоспособните клиенти, което бърка организацията и търсенето от страна на потребителя.

Модерацията също е много важен момент при качественото обслужване. Много хора в интернет не могат да пишат. Когато се налага тези хора да пуснат обява, става страшно. А това се случва най-често в сайтовете за безплатни обяви – ако си плащаш ще се постараеш обявата ти да изглежда добре. В другия случай, обаче, просто няма да ти пука толкова много, ами ще го караш „делово“. Толерантността към писане с чужди букви на български език става все по-ниска. И с право. Добрият сайт за безплатни обяви ще модерира, трие и редактира некачествените обяви, като ще хвърля и по някой друг поглед и върху съмнителните предложения, които са неизменен спътник на сайтовете от подобен тип.

Друг момент, който също може да се причисли към модерацията е наблюдението и санкционирането на некоректните потребители. Когато един сайт предлага безплатни услуги, лесно се привличат анонимници, които без да инвестират нищо предлагат каквото си пожелаят. А после като се окаже, че са мошеници – ходи ги гони. Добрата модерация, обаче, може да редуцира определени потребители, ограничавайки и забранявайки правата им.

25
дек.

Може ли да бъде успешна Вашата интернет -реклама?

Успехът на една интернет – реклама зависи от много фактори както предвидими, така и напълно случайни. Обикновено зад успешната рекламна кампания на продукт, услуга или просто идея стои екип от професионалисти, които се грижат за популяризирането на продукта/услугата. Оптимални резултати се получават чрез комбинация от няколко начина за реклама.  За да постигнете желаните от Вас резултати в онлайн – рекламирането, е необходимо да позиционирането посланието си в сайтове, социални мрежи, форуми и блогове, тематично насочени към търсената от вас таргет – група. Почти безпредметно е да публикувате и насочвате обявата си към аудитория, несъответстваща на Вашата дейност, продукт или услуга.  Често пренебрегвано, но съществено правило в популярната интернет – реклама е да не подценявате потенциалните клиенти. Също така, не е тайна, че лошата реклама се разпространява по – бързо от успешната. С оглед на това е препоръчително да оформите рекламната си кампания по начин, който  смятате за най – удачен за привличане на потребители.

Към момента съществуват значителен брой сайтове за онлайн – реклама като в някои от тях тя е напълно безплатна. Именно сайтовете за безплатни обяви за подходящата за Вас онлайн – среда, ако сте начинаещи в публикуването на обяви или търсите моментален успех. Сред тези сайтове се откроява Безплатно.Бг – иновативен онлайн – портал, специализиран в публикуването на безплатни обяви и реклами.  Сред основните му предимства е многофункционалността на предложените категории. Без значение какъв продукт или услуга рекламирате, то в порталът за безплатни обяви Безплатно.Бг ще откриете категорията, която търсите. За по – лесна и бърза ориентация, както рекламодателите, така и потребителите, могат да се възползват и от  разпределението на категориите по географски признак. Разбира се, в онлайн – пространството съществуват и други сайтове за безплатни обяви, аналогични на Безплатно. Бг, но при обстоен преглед и съпоставка, ще се убедите, че Безплатно. Бг е сред първите портали за безплатни обяви в България, които са изцяло разработени и функциониращи на база изискванията на потребителите. Ако желаете да намерите своето място в уеб – пространството чрез своя собствена онлайн – обява/реклама, то Безплатно. Бг е порталът, който ще Ви осигури необходимата свобода и среда да го направите. Убедете се сами, като отделите няколко минути от свободното си време за публикуване на безплатна обява в портала и се възполвайте от достъпа на посланието си до хиляди уникални потребители ежедневно!

24
сеп.

Социалните мрежи и порталите за обяви

Социалните мрежи  са структура от възли (представляващи обикновено отделни хора или организации), свързани по определен специфичен начин като идеи, виждания, приятелства, традиции, хипервръзки и др. Явлението „социална мрежа” не се отнася до обновление на интернет или на техническите стандарти на световната уеб – мрежа, а на промените в начините, по които тези стандарти се използват. Обществото е основният двигателен механизъм на една подобна мрежа. Чрез градивният подход, който един социален сайт предлага, възползвайки се от общността, неговата мрежа нараства почти експоненциално.

Съществуват няколко основни типа социални мрежи в зависимост от вида на съдържащата се в тях информация. Това са социални мрежи за споделяне на контакти, за споделяне на предпочитания (хиперлинкове, музика), за споделяне на авторско съдържание (картинки, музика, видео), за споделяне на лична информация.

Първоначално идеята на социалните мрежи е потребителите да споделят интересна информация помежду си, като предлагат линкове към интересни публикации в интернет, но успоредно с нарастване броя на потребителите на социалните мрежи нараства и тяхната популярност. Колкото по – посещавана е социалната мрежа, толкова е по – висок нейният рейтинг и съответно ще привлече по – голям брой потребители – това става причина постепенно мрежите да навлизат в бизнеса. Най – посещаваните мрежи по света и у нас са Facebook и Twitter. Социалните мрежи се явяват добра възможност за хората, които искат да популяризират дейността си чрез фирмения си интернет сайт или блог, да привлекат бързо и безплатно определен брой посетители на страниците си. Повечето социални мрежи са с добър рейтинг, което означава, че по правило привличат голям поток посетители и с по – малко вложено време и усилия успяват да разпространят информацията до огромен кръг от потребители.

Оттук става ясно, че възможностите за споделяне в социалните мрежи са неограничени. Сред тях се открояват порталите за безплатни обяви, които набират все по – голяма популярност вече и в рамките на България. Понастоящем все повече потребители се ориентират към този тип сайтове и споделянето им в социалните мрежи Facebook и  Twitter, тъй като са лесно достъпни и ефективни и за двете страни. Необходимо е и да се отбележи, че тези портали са изключително полезни и като всеки вид реклама рано или късно водят до продажба. Без значение от възрастта и предпочитанията на потребителите, със сигурност чрез промотирането или търсенето в сайтовете за безплатни обяви ще открият по нещо за себе си, а участието им в социалните мрежи Facebook и Twitter ще разшири възможностите им за достъп до тези портали.

 

18
апр.

Обяви

Обяви или така наречените малки обяви са вид реклами, които се срещат най-вече в печатните издания и по-конкретно вестници за обяви, интернет пространството и в голяма част от периодичните издания. Примери за подобни източници са:
• интернет сайтовете за малки обяви;
• вестници за безплатни обяви;
• безплатни рекламни издания и формати;
Безплатните обяви се различават от общоприетата форма на реклама по това, че дават възможност на физически лица, а не само на юридически, да намерят работа, клиенти за продуктите си, за услугите и много други.
Безплатните обяви или така познатите като малки обяви, съдържат предимно текст и се отнасят за определен артикул, който се предлага, както и данни за връзка – номер на телефон, E-mail, Skype, адрес и име за кореспонденция и други. Може да съдържа подробности и описание за стоката или услугата. Малките обяви често не са придружени от снимки или от друг вид изображения, но може да съдържат фирмено лого на производител.
Обяви в печатните издания:
Във вестниците за малки обяви, подредбата на предлаганите стоки и услуги се извършва по раздели и биват класифицирани по определен признак. Нещото, което ги различава от печатната реклама е това, че обявите се разполагат на отделни страници различни от тези с редакционно съдържание и често не съдържат изображения или графики към текста.
Малките обяви често са публикувани със съкращения, за да заемат само два или три реда, поради ограничение на мястото (печатната площ).
Обяви в интернет пространството:
През последните няколко години понятието „обяви” се превърна във фактор и все по-масово се прехвърля от вестниците за малки обяви към интернет, телевизия и радио, последвани и от другите форми на реклами.
Обявите в интернет и по-конкретно в сайтовете за публикуване на малки обяви се различават по начина на ценообразуване и времетраене на обявите, като по този начин конкурентните предимства са в полза на сайтовете за обяви. В интернет медиите търсенето на обявите е по-лесно, което дава възможност да се достигне до по-голяма таргетирана аудитория.
Ниските разходи, при онлайн обявите и технологичната им структура дават възможност на сайтовете, които ги предлагат да се насочат към предлагане и публикуване на международно, както и на национално и регионално равнище.

14
апр.

Реклама

Комитетът по дефинициите на Американската асоциация по маркетинг отбелязва в своето определение, че рекламата е „всяка платена форма на нелично представяне на идеи, стоки и услуги от страна на явен спонсор“.
Рекламната политика на интернет порталите има две основни функции: информационна и мотивационна. Във връзка с информационната си функция рекламната политика се окачествява, като „говорител“, като „рупор“ на маркетинга.
Предлаганите от дадена фирма, респективно интернет портал стоки и услуги не могат автоматично да бъдат известени на потребителите, дори когато са върховни постижения.
В процеса на предлагане на пазара онлайн портала трябва да направи целенасочени усилия, за да информира потенциалните потребители за стоките и услугите, които предлага, посочвайки на кое място и при какви условия ги предлага.
Дадени обективни предимства на някои стоки и услуги на са достатъчни сами по себе си за мениджърски и фирмен успех. Необходимо е тези предимства да бъдат възприети субективно, като такива от потребителите. Затова мерките на рекламната политика оказват влияние, те са насочени към мотивиране на консуматорите за покупка на представените стоки и услуги. С рекламната политика не се задоволяват само потребностите от информация у потребителите относно стоките и услугите, нещо повече, с рекламната политика се оказва целенасочено въздействие върху възприемането и оценката на предлаганите стоки и услуги. Някои автори определят рекламната и комуникационната политика, като „приложна наука за общуването…., която използва познанията на психологията, социологията и пазарните проучвания“.