Skip to content

Постове от ‘малки обяви’

3
юли

Как да публикувате в сайтовете за безплатни обяви

В наши дни сайтовете за малки обяви са една от най-разпространените форми на интернет реклама. Рекламата е преди всичко привличане на вниманието на потенциалните клиенти и предоставянето на информация за продукти или услуги. Рекламата може да е в сърцевината на дадена маркетингова кампания предвид, че може да изгради печеливш продукт или да срине позициите на дадена услуга на пазара. Важно е да се отбележи обаче, че рекламните стратегии за един продукт може да са тотално различни от тези за друг продукт. Други форми на реклама са брошури, табели, директна поща, имейл съобщения или лични продажби. Със зората на информационните технологии обаче се зародиха и сайтовете за безплатни и ВИП обяви, които също дават своя принос към новите форми на реклама.
Всяка безплатна обява онлайн позволява на хората да публикуват обява безплатно и всъщност трафикът, който генерира сайтът за малки обяви, е пренасочен към всички безплатни обяви на сайта. Ако искате да привлечете възможно най-много трафик към своята обява за продажба на продукт или предоставяне на услуга, то задължително трябва да напишете грабващо вниманието, уникално описание. Някои сайтове позволяват обявата да се публикува моментално, а при други трябва да мине време, за да се одобри предложението от редактор. От друга страна, Вип обявите ви осигуряват допълнително представяне на продукта пред повече потенциални клиенти.
Винаги когато започвате публикуването на обява онлайн, не пропускайте да изберете най-подходящата категория в сайта, да напишете интересно заглавие, описание, да включите снимки, видео, адрес и телефон. Не забравяйте и имейла, защото обикновено линкът за потвърждение преди публикуване на обявата се изпраща на имейла ви и само след верифициране имате възможност да използвайте услугите на сайта за безплатни обяви.
Ако желаете бързо, лесно и прецизно да публикувате текстова информация, то първо създайте я на Word или друг текстов редактор и едва след това я публикувайте на сайта. Винаги проверявайте за грешки, граматически и печатни и едва след това пристъпете към публикуването.
Не забравяйте, че ако желаете обявата ви да е видима предимно от жителите на определен район, то можете да дефинирате за коя област се отнася и едва тогава да финализирате процеса на публикуване на Вашата обява и да си осигурите повече присъствие онлайн.

6
юни

Спонсорираните обяви- коз в ръцете на маркетолога

ВИП обяви и безплатни обявиЕдни от най-ефективните начини на промотиране на продукти и услуги е чрез рекламиране в сайтове за обяви. В миналото тематичните обяви бяха ограничени от печатните медии, но бизнеса и в частност рекламата направиха голям скок от прехода на печатните към дигиталните медии. Интернет царува във всяка наша дейност и именно затова се смята за изключително ефективен канал и същевременно комуникационен инструмент. Тематичните уебсайтове за обяви придобиха голяма популярност през последните няколко години. Те се превърнаха в елемент на Интернет маркетинга, особено за онези маркетолози, които не пренебрегват безплатните възможности за реклама.
Независимо в коя географска част на страната се намирате, сайтовете за безплатни обяви покриват Вашите рекламни и бизнес нужди за увеличаване на онлайн присъствието на компанията или персоналното промотиране на продукт.
Ако желаете продавате продукт в дадена географска област, сайтовете за безплатни обяви Ви позволяват да категоризирате предложението си и можете да лесно да го направите достъпно за потребители от определена град/област.
Нека поговорим за спонсорираните обяви, които често се предлагат като услуга на сайтовете за тематични обяви. Спонсорираните обяви са платена възможност за реклама, можете да публикувате своето предложение в няколко града едновременно, да изберете други критерии за категоризация на обявата си и всичко това на символична такса, която прави офертата ви ВИП. По този начин си спестявате време за публикуване на много обяви за различни градове и категории.
Защо спонсорирани обяви?
Спонсираните обяви получават по-добри позиции на сайта-платформа, което означава, че Вашето предложение или ще заеме топ позиция, или ще бъде разположено отдясно на всяка една страница или категория. ВИП обявите са чудесен избор за бизнес предприемачи, които развиват дейност в няколко града или за всеки, който търси начин да достигне до по-широка целева аудитория. Топ разположението на дадена обява значително увеличава шанс за постигане на желаната ответна реакция.
Спонсорираните обяви се показват на сайта в произволен ред като на всяка ВИП връзка се дава равен достъп до топ позициите в конкретна категория или географска област, за да се постигне промитиране на ротационен принцип. Някои категории имат ограничен брой обяви на топ позиции и ето защо или цената на спонсорирана обява подлежи на промяна, или се променя начина на показване на обявата.
ВИП обявите генерират по-добри резултати, увеличават трафика на посетители към Вашия уебсайт и са особено подходящи, ако имате уебсайт, предлагащ услуга или продукт. Спонсорираните обяви не могат да бъдат премахнати от потребителите, винаги използват СЕО елементи като HTML, повече снимки, хиперлинкове в описанието и са предназначени за категории с висока конверсия.
ВИП обявите са много ефективни за малък бизнес и откриване на потенциала  на бизнес възможностите на дигиталния свят.

 

 

 

18
апр.

Обяви

Обяви или така наречените малки обяви са вид реклами, които се срещат най-вече в печатните издания и по-конкретно вестници за обяви, интернет пространството и в голяма част от периодичните издания. Примери за подобни източници са:
• интернет сайтовете за малки обяви;
• вестници за безплатни обяви;
• безплатни рекламни издания и формати;
Безплатните обяви се различават от общоприетата форма на реклама по това, че дават възможност на физически лица, а не само на юридически, да намерят работа, клиенти за продуктите си, за услугите и много други.
Безплатните обяви или така познатите като малки обяви, съдържат предимно текст и се отнасят за определен артикул, който се предлага, както и данни за връзка – номер на телефон, E-mail, Skype, адрес и име за кореспонденция и други. Може да съдържа подробности и описание за стоката или услугата. Малките обяви често не са придружени от снимки или от друг вид изображения, но може да съдържат фирмено лого на производител.
Обяви в печатните издания:
Във вестниците за малки обяви, подредбата на предлаганите стоки и услуги се извършва по раздели и биват класифицирани по определен признак. Нещото, което ги различава от печатната реклама е това, че обявите се разполагат на отделни страници различни от тези с редакционно съдържание и често не съдържат изображения или графики към текста.
Малките обяви често са публикувани със съкращения, за да заемат само два или три реда, поради ограничение на мястото (печатната площ).
Обяви в интернет пространството:
През последните няколко години понятието „обяви” се превърна във фактор и все по-масово се прехвърля от вестниците за малки обяви към интернет, телевизия и радио, последвани и от другите форми на реклами.
Обявите в интернет и по-конкретно в сайтовете за публикуване на малки обяви се различават по начина на ценообразуване и времетраене на обявите, като по този начин конкурентните предимства са в полза на сайтовете за обяви. В интернет медиите търсенето на обявите е по-лесно, което дава възможност да се достигне до по-голяма таргетирана аудитория.
Ниските разходи, при онлайн обявите и технологичната им структура дават възможност на сайтовете, които ги предлагат да се насочат към предлагане и публикуване на международно, както и на национално и регионално равнище.