Skip to content

Постове от ‘маркетинг интернет’

20
юни

Съвети за измерване на ефективността на Интернет рекламата

Ефективност на Интернет Маркетинг Ефективността на Интернет рекламата във всичките й възможни форми е доста дискутирана тема и в зависимост от мнението, на което сте попаднали или теорията, на която вярвате безрезервно, избраната кампания може да се смята за ефективна или да попадне в категорията ‘пълна загуба на време’. Такива противоречиви мнения не са много полезни, когато Вие сте решили да измерите ефективността на Интернет рекламата преди да пуснете в действие следващата си онлайн кампания.

Професионалистите по Интернет реклама не винаги знаят най-добре

Ако сте едва прохождащ в Онлайн маркетинга, то със сигурносъ информационния поток не Ви се отразява добре. И така нека започнем с това, че първо Вие трябва да си формирате Ваше собствено мнение за ефективността на Интернет рекламата, която има пряка връзка с Вашия продукт или целева аудитория. Това, което безотказно работи за един бизнес, не винаги е общовалидно за всички. Ето защо най-важната стъпка, която един бизнес предприемач трябва да предприеме, е да формира своя маркетингов план.

Когато стигнете точно до него, то лесно ще откриете, че Интернет маркетингът не е нищо друго освен подразделение на традиционния маркетинг. Ето защо, за да определите ефективността от Интернет рекламата, то е важно първо да направите списък на методите на Интернет реклама, които са пряко обвързани с генерирането на трафик за Вашия уебсайт. В това число може да влизат сайтове за безплатни обяви, банерна реклама, оптимизация на търсачки, имейл промоции, PPC кампании и други. С този списък следващата стъпка е да направите сравнителна таблица на ползите и  минусите на всеки избран метод на Интернет реклама.

Когато говорим за определяне на ефективността на Интернет рекламата, трябва да сме сигурни, че помним правилата, които са общовалидни за рекламния свят като цяло. Ще се озовете в пълен хаос, ако искате на генерирате продажби от онлайн рекламата без да използвате атрактивни заглавия на рекламните си текстове, споменавате ползите, които доставя Вашия продукт или услуга, изкущаваща оферта.

Как да измерим ефективността на Интернет рекламата?

Безплатни обяви и увеличени продажбиАко срещате трудности при определяне на ефективността на Интернет рекламата и своите усилия, то не бързайте да се отказвате от ползите, които Ви предоставя Интернет. Въоръжете се с ползите на Интернет рекламата и няма да сбъркате. Винаги можете да похарчите много пари, за да се учите от най-добрите, но не е и необходимо.

Ако отделите нужното време за откривате на света на Интернет рекламата, Вие ще се убедите бързо, че хубавото на Интернет рекламата е, че не са ви нужни много ресурси, за да създадете една работеща и достъпна стратегия. Всъщност някои специалисти по онлайн реклама биха Ви подсказали, че сайтовете за безплатни обяви са добър начин да поставите начало на изграждането на онлайн присъствието на Вашата компания, продукт или услуга.

След като веднъж сте избрали стратегия, следващата стъпка е да измерите ефективността на Интернет рекламата и в частност принципите, които сте приложили.  Правейки проучване на пазара, Вие най-вероятно ще попаднете на много и различни инструменти, които ще Ви помогнат да анализирате прецизно използваните методи. Помнете, че както с всяка друга рекламна кампания, то и при Интернет рекламата важи правилото, че ако ефективността на Вашите рекламни усилия в Интернет не съответства на очакванията Ви, вие винаги можете да опитате отново и отново!