Skip to content

Постове от ‘обяви в интернет’

20
окт.

Сайтовете за малки обяви и безплатната реклама

Има много нови уебсайтове и електронни магазини, които се появяват в Интернет ежедневно и ежечасно. Всеки предприемач намира потенциал във все по-бурно развиващата се Интернет среда и няма причина да не започнете свой собствен бизнес, да отворите електронен магазин, ако имате качествата и уменията да продавате онлайн.
Не ограничавайте обаче рекламата си само до оптимизация и маркетинг. Действайте проактивно и проучете всички безплатни канали за реклама на бизнеса Ви. Препоръчваме ви да изберете най-добрите сайтове за безплатни обяви и да започнете да публикувате информация за продуктите си, линкове към сайта ви, ако имате такъв, и добре написано описание за това, което ви прави уникални.
Една добре написана обява включва следните елементи:
–    Продуктът, който предлагате
–    Цената на продукта
–    Уточнения за продукта, дали може да бъде заменен, как да се свържат клиентите с вас и т.н.
–    Линк към Вашия уебсайт
–    Телефон, адрес и лице за контакт
Има много неща, които могат да помогнат да продавате успешно онлайн, но е най-добре да се ограничите до информацията, включена в рекламата ви и да я поднесете по такъв начин, че читателя и посетителя на обявата ви да желае да се свърже с вас за доуточнения. Прекомерната употреба на хвалебствия или разтягане на локуми разсейват потребителите и вие губите потенциален клиент. Уловете вниманието на читателя и го приветствайте да научи повече за вас, продуктите, услугите ви и успехът няма да закъснее.

 

26
юни

Интернет Маркетинга и един нов свят

Интернет маркетингът е отговор на стремежите ни да поддържаме връзка с всеки един приятел, колега или стратегически партньор. Чрез използването на рекламни банери, мащабни рекламни кампании, имейл маркетинг стратегии, статии, блог маркетинг, безплатни обяви и директории, всеки бизнес има възможността да се свърже с широк кръг от потенциални клиенти без да има нужда да осъществи и физически контакт с тях.

Употребата на Интернет Маркетинга е навсякъде около нас: имейли, интернет сайтове, традиционни рекламни послания, въплътени в нова форма. Малко хора попадат на полезни, информативни сайтове, на които няма да видят нито една реклама. Рекламите са така подредени и позиционирани на сайта, че да са релевантни на тематиката му, водейки фирмата към клиентите, които биха се интересували точно от този продукт. Възможността да се специализират и индивидуализират рекламните кампании са е най-важното предимство на Интернет Маркетинга.

Много Интернет маркетингови инструменти могат да бъдат конфигурирани да прехвърлят клиента към сайт, където ще намери повече информация за даден продукт или услуга.

Ефективността на Интернет маркетинга е това, което го отличава от всички други техники. Докато някои маркетингови стратегии изискват време, за да проработят, Интернет маркетингът показва моментални резултати и видимост в уеб пространството. Тази скорост на разпространение на информацията позволява на компаниите да рекламират нови продукти и услуги за минути, не дни или седмици.

Интернет маркетингът е необходимост за всеки бизнес предвид възможностите да достигне в различни форми до всяка една точка на света и при това на много ниска стойност.

Линковете и изграждането на линк билдинг стратегия са интегрална част от Интернет Маркетинга. Колкото повече линкове имате, толкова по-високо ще се изкачи сайта в резултатите от търсенето по дадена ключова дума. Ето защо, ако популяризирате продукт или специфична услуга, то горещо ви съветваме да използвате и сайтовете за безплатни малки обяви.