Skip to content

Постове от ‘полза от безплатни обяви’

9
ное.

Безплатните обяви- как да проработят за вас

Малките обяви било то във вестник, или в Интернет, са си изкуство и наука. За да започнат да работят за вас, трябва да създадете кратко, но ясно и атрактивно послание, което приласкава хората да предприемат действие. В днешния ни пост, ще хвърлим поглед върху някои от начините, които можете да използвате за безплатните обяви като възможност за промотиране на бизнеса.

Като цяло малките обяви в Интернет са просто друга среда, комуникационен канал, който пренася вашето рекламно послание. Въпреки че често безплатните обяви в Интернет са кратки и може да ви се струват твърде бедни откъм информация, хората, посетителите на сайтовете за безплатни обяви прелистват страниците по категории, за да намерят най-точната информация и оферта. Можете да увеличите потенциала си чрез генериране на обява, която подканва потребителите да предприемат действия и да се свържат с вас.

Защо използвате безплатни обяви? Те са евтин начин да изпробвате пазара. Кои са компонентите на една успешна безплатна обява онлайн?

1. Заглавие

Заглавието се състои от няколко думи, които трябва да привлекат вниманието на потенциалните  потребители. Въпреки че имате 3-4 думи за цялото заглавие, трябва да се уверите, че   са болднати. По този начин потребителите по-лесно ще ви открият и ще ги приласкаете да прочетат повече.

2. Публикувайте повече безплатни обяви

За да започнат безплатните обяви да работят във ваша полза, трябва да публикувате повече. Конверсията е толкова по-висока, колкото по-често хората прочетат и видят информация за вас.

Ако не разполагате с голям рекламен бюджет, то със сигурност трябва да обърнете внимание към безплатните канали за реклама онлайн и да се възползвате максимално от потенциала им.

 

 

7
сеп.

Безплатна Интернет реклама- сайтове за безплатни обяви онлайн

Безплатна Интернет реклама чрез безплатни обяви Сайтовете за безплатни обяви са най-добрият начин, по който можете да промотирате бизнеса си в уеб пространството. Преди обявите по категории бяха част само от вестници, списания и други печатни медии. Откакто технологиите се развиха с бързи темпове обаче, корпоративният свят се преобърна на 180 градуса и изглежда, че традиционната реклама не работи успешно като преди. Пристрастеността и зависимостта към Интернет са едни от причините поради, които традиционната реклама никога няма да е същата /г-н Зийман със сигурност ще ни похвали, че сме прочели неговото творение/.  Ето защо много бизнес предприемачи и собственици на сайтове се замислиха защо да не използват безплатните обяви, за да получат повече видимост и покритие върху пазара. В днешната конкурентна среда всеки бизнес се бори за по-голямо парче от тортата, стабилен пазарен дял и потребителска лоялност. Изглежда обаче, че безплатни обяви онлайн съкращават голяма част от предвидения бюджет за реклама поради своята достъпно, олекотеност и ефективност.
Можете да размените информация за продуктите, които търсите/продавате, да изразите идеи по максимално олекотен начин чрез употребата на ефективни сайтове за безплатни обяви. За да се превърне едно послание в уникално предложение обаче и да се сложи стоп на спама е нужно всеки потребител на портала да предостави точна, детайла и добре структурирана информация за съответната категория и да даде описание на своето продуктово предложение. Важно е, че всъщност сайтовете за безплатни обяви са лесно достъпни и предлагат богат информационен ресурс. Тъй като сайтовете за безплатни обяви са разделени по категории: имоти, работа, за децата и др., потребителите се ориентират по-лесно в това, което търсят и вероятността да се свържат с вас, ако имате уникално предложение се увеличава неколкократно.
Данните от световната практика сочат, че най-търсените и четени секции в сайтовете за безплатни обяви са работа, бизнес услуги и имоти. Повечето компании обикновено достигат до аудиторията чрез сортирането по категории, а не чрез географското местоположение по региони и градове. Обявите за работа предоставят информация за търсещите работа чрез описания по категории, предложения за почасова работа като кандидатът може да получи максимално количество информация за съответното предложение. Секцията за имоти дава информация за продажба, покупка на имоти, имоти под наем в цялата страна или определен регион, възможности за лизинг и др. Всяка една обява в категория ‘имоти’ обикновено съдържа информация за стаи, бани, местоположение и цена на съответния имот. Ако цената не е включена в предложението, потенциалните заинтересувани обикновено не реагират на обявата, ето защо Ви съветваме да не пропускате и оповестяването на цена при публикуване на обява в категория ‘имоти’.
И в България, подобно на САЩ, все повече рекламодатели осъзнават ползата от сайтовете за безплатни онлайн обяви, които предоставят повече видимост на дадено продуктово предложение. ВИП обявите се показват по-често от другите предложения на съответния портал за обяви и всяка компания може да получи максимум таргетиран трафик и потенциални клиенти. Не на последно място нека отбележим, че сайтовете за безплатни обяви са изключително полезни и за всички посетители, които търсят информация за даден продукт или услуга спрямо региона/града, в който се предлагат.