Skip to content

Постове от ‘портал’

1
дек.

Защо Безплатно.Бг е Вашето място за онлайн – реклама

Интернет – рекламата се счита за най – бързо нарастващата и прогресираща среда за рекламиране в историята. За сравнително краткия си период на съществуване от около 17 години, тя е достигнала успехи, далеч надхвърлящи първоначалните очаквания.
Интернет – рекламата може да се определи като своеобразна съвкупност от пари и заинтересовани потребители. Въпреки това все още има хора, които не одобряват онлайн рекламирането и техният брой е почти толкова голям, колкото е бил и преди десетилетие.
Рекламата в интернет помага при разпространението на продукти или услуги. През годините тя преминава през различни етапи на развитие в зависимост от потребителските интереси и иновации в сферата на информационните технологии. Като форми на онлайн – реклама са познати спамовете, банерната реклама, рекламата в собствен сайт, реклама в google и реклама в различни социални мрежи като Facebook и Twitter.
От 2004 година онлайн – рекламата се намира в нов етап от развитието си. Рекламодателите забелязват важността на онлайн – рекламирането, повлияно преди всичко от осреднения брой часове, които един потребител прекарва в интернет и това предопределя доминиращата й роля занапред. От този момент нататък значително се променя структурата на рекламата. Появяват се различни софтуерни решения, чиято цел е подобряване в цялостен аспект на интерактивността и изображенията.
Днес реламата в интернет е неотменна част от живота на съвременния потребител. Рекламите са навсякъде около нас и всеки един потребител може да състави своя собствена реклама, без дори да е необходимо да разполага с рекламен бюджет. Нещо повече – рекламата в подобни сайтове (портали) гарантира достъп до хиляди уникални потребители за картък период от време.
Ако желаете да представите Ваш продукт или услуга в онлайн – пространството, но все още не разполагате с необходимия рекламен бюджет, не се колебайте да използвате все по – навлизащите, поради своята многофункционалност портали за безплатни обяви. За да гарантирате в максимална степен успеха на Вашето рекламно послание, без да имате познания в областта или да сте професионалист, мястото е Безплатно.Бг – порталът, който Ви предоставя уникална онлайн – среда за реклама. И всичко това напълно безплатно! Едиственото, което трябва да направите, е да съставите рекламно послание придружено със снимка/и, което би привлякло по – голям брой потребители. Безплатно.Бг е лесен за употреба сайт, изцяло разработен в услуга на потребителя, в който публикуването на обява е по – скоро удоволствие. Отделяйки няколко минути от времето си, Вие ставате част от необятния свят на рекламата, пречупен през призмата на Безплатно.Бг!

17
апр.

Реклама в Безплатно.бг

Рекламата в портала за безплатни обяви bezplatno.bg, може да се отнася за вашата:
1. Фирма – това е институционална реклама;
2. Стока или услуга – това е стокова реклама;
3. Търговска марка – това е маркова реклама;
4. Комбинация от вече изброените;

Когато се решава какъв ще е предмета на рекламата, рекламния мениджър трябва да е проучил:
1. Каква е степента на известност на марката;
2. Колко от хората, които познават фирменото име го свързват с предмета на дейност;
За да визуализираме казаното до този момент, посетете страницата реклама в сайта за безплатни обяви, Bezplatno.bg

14
апр.

Реклама

Комитетът по дефинициите на Американската асоциация по маркетинг отбелязва в своето определение, че рекламата е „всяка платена форма на нелично представяне на идеи, стоки и услуги от страна на явен спонсор“.
Рекламната политика на интернет порталите има две основни функции: информационна и мотивационна. Във връзка с информационната си функция рекламната политика се окачествява, като „говорител“, като „рупор“ на маркетинга.
Предлаганите от дадена фирма, респективно интернет портал стоки и услуги не могат автоматично да бъдат известени на потребителите, дори когато са върховни постижения.
В процеса на предлагане на пазара онлайн портала трябва да направи целенасочени усилия, за да информира потенциалните потребители за стоките и услугите, които предлага, посочвайки на кое място и при какви условия ги предлага.
Дадени обективни предимства на някои стоки и услуги на са достатъчни сами по себе си за мениджърски и фирмен успех. Необходимо е тези предимства да бъдат възприети субективно, като такива от потребителите. Затова мерките на рекламната политика оказват влияние, те са насочени към мотивиране на консуматорите за покупка на представените стоки и услуги. С рекламната политика не се задоволяват само потребностите от информация у потребителите относно стоките и услугите, нещо повече, с рекламната политика се оказва целенасочено въздействие върху възприемането и оценката на предлаганите стоки и услуги. Някои автори определят рекламната и комуникационната политика, като „приложна наука за общуването…., която използва познанията на психологията, социологията и пазарните проучвания“.