Skip to content

Постове от ‘реклама’

3
апр.

С какво могат да ни бъдат полезни безплатните обяви?

bezplatni obiavi

Безплатни обяви

Или защо всички  печелят от  този тип сайтовете ?

Безплатните обяви са чудесна възможност за всеки да използва определен медиен канал, за да публикува съобщение с търговска цел. Използвайки вече утвърдения комуникационен канал, всеки потребител има възможността да качи свои безплатни обяви, които да достигнат до широк кръг аудитория.

Когато става въпрос за сайтове за безлпатни обяви ползата е за всички страни – от една страна потребители предлагат своята стока безплатно, други потребители намират това, от което имат нужда, а всичко се извършва на една платформа, която създава и поддръжа канал между двете страни и печели от високата посещаемост. Тъй като се публикуват безплатни обяви, броят им неминуемо е висок – от гледна точка на това, че от потребителите не се изисква нищо, освен да изпълнят изискванията на сайта за качване на точна информация за продукта или услугата.

Безплатните обяви неминуемо предлагат високо текущество и разнообразие – както в цените, така и в качеството на предлаганите продукти или услуги. Поради тази причина модерацията е наложителна, но това е ниска цена, която трябва да се плати за разнообразието от предлагани стоки и/или услуги. Когато бройката на безплатните обяви стане достатъчно голяма може да се организира групиране по тип и така да се улесни и търсенето и предлагането.

Качествено организираният сайт за безплатни обяви предлага чудесна възможност да бъде успешен за създателите си, както и да предложи платформа за потребителите си сами да открият това, което търсят – посредством други потребители. Осъществява се една перфектна маркетингова среда, в която се предлага единствено технологичен канал и модерация, а като резултат потребителя получава точно това, което търси.

25
ян.

По какво се познава добрият сайт за безплатни обяви?

Bezplatno.BG

Сайт за безплатни обяви Bezplatno.BG

В българското интернет пространство могат да се открият изключително голям брой сайтове за безплатни обяви. При търсене в Google по ключова фраза „безплатни обяви“ излизат над 17 000 000 резултата. Предлаганите платформи са много, но далеч не всички са добри. Как да отсеем добрите сайтове от лошите?

Първото, което се забелязва, когато се попадне на подобен сайт е дизайнът – цветовете, организацията на информацията и скоростта на отваряне. Ако някой сайт за безплатни обяви те посрещне с премигващи и бучащи реклами в центъра на зрителното внимание и едва някъде натикано в ъгъла каренце с обяви, то този сайт не го бива. Идеята е навигацията да е интуитивна и да можеш да се ориентираш лесно в морето от безплатни обяви, а не да кривиш врат за да надникнеш зад някой огромен присвяткащ банер.

Следващото, което прави впечатление е как са подредени различните предложения и как са организирани. Ако са прилежно поставени в разнообразни групи и подгрупи, значи всичко е наред и ще можеш да се ориентираш бързо към това, което те вълнува. А ако получиш просто един лист, в който са подредени хаотично една след друга обяви за хамбургери, трици на едро и спортни танци, значи няма да ти издържат нервите да прегледаш всички безплатни обяви докато стигнеш до банските костюми, които търсиш.

Ако пък попаднеш на сайт, в който навсякъде премигват ВИП звездички, значи просто не си в сайт за безплатни обяви. Или по-точно казано някои обяви са по-безплатни от други. Ще кажете, че това е ОК, но не е точно така, защото се дава предимство на платежоспособните клиенти, което бърка организацията и търсенето от страна на потребителя.

Модерацията също е много важен момент при качественото обслужване. Много хора в интернет не могат да пишат. Когато се налага тези хора да пуснат обява, става страшно. А това се случва най-често в сайтовете за безплатни обяви – ако си плащаш ще се постараеш обявата ти да изглежда добре. В другия случай, обаче, просто няма да ти пука толкова много, ами ще го караш „делово“. Толерантността към писане с чужди букви на български език става все по-ниска. И с право. Добрият сайт за безплатни обяви ще модерира, трие и редактира некачествените обяви, като ще хвърля и по някой друг поглед и върху съмнителните предложения, които са неизменен спътник на сайтовете от подобен тип.

Друг момент, който също може да се причисли към модерацията е наблюдението и санкционирането на некоректните потребители. Когато един сайт предлага безплатни услуги, лесно се привличат анонимници, които без да инвестират нищо предлагат каквото си пожелаят. А после като се окаже, че са мошеници – ходи ги гони. Добрата модерация, обаче, може да редуцира определени потребители, ограничавайки и забранявайки правата им.

25
дек.

Може ли да бъде успешна Вашата интернет -реклама?

Успехът на една интернет – реклама зависи от много фактори както предвидими, така и напълно случайни. Обикновено зад успешната рекламна кампания на продукт, услуга или просто идея стои екип от професионалисти, които се грижат за популяризирането на продукта/услугата. Оптимални резултати се получават чрез комбинация от няколко начина за реклама.  За да постигнете желаните от Вас резултати в онлайн – рекламирането, е необходимо да позиционирането посланието си в сайтове, социални мрежи, форуми и блогове, тематично насочени към търсената от вас таргет – група. Почти безпредметно е да публикувате и насочвате обявата си към аудитория, несъответстваща на Вашата дейност, продукт или услуга.  Често пренебрегвано, но съществено правило в популярната интернет – реклама е да не подценявате потенциалните клиенти. Също така, не е тайна, че лошата реклама се разпространява по – бързо от успешната. С оглед на това е препоръчително да оформите рекламната си кампания по начин, който  смятате за най – удачен за привличане на потребители.

Към момента съществуват значителен брой сайтове за онлайн – реклама като в някои от тях тя е напълно безплатна. Именно сайтовете за безплатни обяви за подходящата за Вас онлайн – среда, ако сте начинаещи в публикуването на обяви или търсите моментален успех. Сред тези сайтове се откроява Безплатно.Бг – иновативен онлайн – портал, специализиран в публикуването на безплатни обяви и реклами.  Сред основните му предимства е многофункционалността на предложените категории. Без значение какъв продукт или услуга рекламирате, то в порталът за безплатни обяви Безплатно.Бг ще откриете категорията, която търсите. За по – лесна и бърза ориентация, както рекламодателите, така и потребителите, могат да се възползват и от  разпределението на категориите по географски признак. Разбира се, в онлайн – пространството съществуват и други сайтове за безплатни обяви, аналогични на Безплатно. Бг, но при обстоен преглед и съпоставка, ще се убедите, че Безплатно. Бг е сред първите портали за безплатни обяви в България, които са изцяло разработени и функциониращи на база изискванията на потребителите. Ако желаете да намерите своето място в уеб – пространството чрез своя собствена онлайн – обява/реклама, то Безплатно. Бг е порталът, който ще Ви осигури необходимата свобода и среда да го направите. Убедете се сами, като отделите няколко минути от свободното си време за публикуване на безплатна обява в портала и се възполвайте от достъпа на посланието си до хиляди уникални потребители ежедневно!

17
дек.

Сайтовете за безплатни обяви- писта към успеха онлайн

Най-добрият начин за промотиране на продукт или услуга е Интернет. Има много сайтове за безплатни обяви, където можете да публикувате информация за продукти като коли, имоти, лични вещи, компютри, електроника, домашни любимци и какво ли още не. Всъщност в Интернет няма недостиг на рекламни източници, било то платени или безплатни. Интернет е мощен маркетингов инструмент, основа на развитието на икономиката в наши дни.

Вместо да похарчвате много пари за реклама на продукти или услуги, можете да вземете предвид безплатните онлайн канали за реклама. Ние горещо ви препоръчваме сайтовете за безплатни обяви. Продуктите и услугите са ясно представени и по този начин потенциалните клиенти могат лесно да избират. Има много сайтове за безплатни обяви на пазара, но някои от тях предлагат онлайн присъствие на Вашата оферта само за няколко дни и след тези дни махат продукта или ви принуждават да платите за допълнително удължаване на периода на валидност на офертата. Ако искате Вашата обява да е ВИП, получавате привилегии, но пък и сте на топ позиция във водещ сайт за безплатни обяви.

Съдържанието, категориите и дизайна на сайтовете за безплатни обяви трябва да са ясни и изчистени. Офертите също трябва да са максимално ясни, за да бъдат лесно разбрани. Още по-важно, безплатни обяви трябва да грабнат веднага вниманието на читателите било то чрез атрактивно описание или снимки. Сайтовете за безплатни обяви имат трафик от много продавачи и купувачи от цялата страна и едно защо всеки продукт или услуга е лесно достъпен само с един клик. Ефективността обаче е с висок приоритет за разлика от обявите, за които плащаме стотици левове във вестници и списания.

Преди да се публикува една безплатна обява е изключително важно да се избере сайт с доста таргетиран трафик и добра конверсия. Трябва внимателно да проучите в детайл съответния сайт. Трябва да не се замисляте много, а да прецизирате своята оферта.Намерете желания от Вас продукт или публикувайте Вашата обява безплатно в един от водещите сайтове за безплатни обяви!

1
дек.

Защо Безплатно.Бг е Вашето място за онлайн – реклама

Интернет – рекламата се счита за най – бързо нарастващата и прогресираща среда за рекламиране в историята. За сравнително краткия си период на съществуване от около 17 години, тя е достигнала успехи, далеч надхвърлящи първоначалните очаквания.
Интернет – рекламата може да се определи като своеобразна съвкупност от пари и заинтересовани потребители. Въпреки това все още има хора, които не одобряват онлайн рекламирането и техният брой е почти толкова голям, колкото е бил и преди десетилетие.
Рекламата в интернет помага при разпространението на продукти или услуги. През годините тя преминава през различни етапи на развитие в зависимост от потребителските интереси и иновации в сферата на информационните технологии. Като форми на онлайн – реклама са познати спамовете, банерната реклама, рекламата в собствен сайт, реклама в google и реклама в различни социални мрежи като Facebook и Twitter.
От 2004 година онлайн – рекламата се намира в нов етап от развитието си. Рекламодателите забелязват важността на онлайн – рекламирането, повлияно преди всичко от осреднения брой часове, които един потребител прекарва в интернет и това предопределя доминиращата й роля занапред. От този момент нататък значително се променя структурата на рекламата. Появяват се различни софтуерни решения, чиято цел е подобряване в цялостен аспект на интерактивността и изображенията.
Днес реламата в интернет е неотменна част от живота на съвременния потребител. Рекламите са навсякъде около нас и всеки един потребител може да състави своя собствена реклама, без дори да е необходимо да разполага с рекламен бюджет. Нещо повече – рекламата в подобни сайтове (портали) гарантира достъп до хиляди уникални потребители за картък период от време.
Ако желаете да представите Ваш продукт или услуга в онлайн – пространството, но все още не разполагате с необходимия рекламен бюджет, не се колебайте да използвате все по – навлизащите, поради своята многофункционалност портали за безплатни обяви. За да гарантирате в максимална степен успеха на Вашето рекламно послание, без да имате познания в областта или да сте професионалист, мястото е Безплатно.Бг – порталът, който Ви предоставя уникална онлайн – среда за реклама. И всичко това напълно безплатно! Едиственото, което трябва да направите, е да съставите рекламно послание придружено със снимка/и, което би привлякло по – голям брой потребители. Безплатно.Бг е лесен за употреба сайт, изцяло разработен в услуга на потребителя, в който публикуването на обява е по – скоро удоволствие. Отделяйки няколко минути от времето си, Вие ставате част от необятния свят на рекламата, пречупен през призмата на Безплатно.Бг!

19
окт.

Безплатно.Бг – светът на безплатните обяви

Не е тайна, че публикуването на обяви в интернет е далеч по – удобно, много по – ефективно и не на последно място – безплатно. Понастоящем рекламирането и промотирането на стока/услуга в интернет чрез сайтовете за безплатни обяви набира все по – голяма популярност сред потребителите, поради гореописаните предимства.
В България вече има значителен брой сайтове за публикуване на такъв вид обяви, като един от най – ефективните сред тях през последните месеци е Безплатно.Бг – уебсайтът, където потребителските очаквания, предпочитания и изисквания са преди обявите и цялостната концепция, на която един уебсайт за обяви се подчинява.
В случай че проявявате интерес към публикуване на реклама/ обява в такива сайтове, то безспорно порталът Безплатно.Бг е най – подходящото място за Вас. Инвестиция в този тип сайтове, в частност Безплатно.Бг си струва, защото възвръща бързо вложените средства и в повечето случаи клиентите продължават да публикуват своите обяви за доста по – дълги периоди.
Безплатните обяви и порталът Безплатно.Бг са една много добра стратегия и възможност за популяризиране на дейност или бизнес. Безплатно.Бг е сайтът, който е изцяло разработен в услуга на крайния потребител като максимално са обхванати възможностите за индивидуализация на потребностите, като всяка публикувана обява е с гарантиран достъп до хиляди уникални потребители. Чудесно е да рекламираш с малко усилия, в няколко лесни стъпки и да си осигуриш трайно онлайн – присъствие за продуктите/услугите и при това напълно БЕЗПЛАТНО! Разгледайте различните категории на нашия сайт за безплатни обяви и не се колебайте да публикувате Вашата обява още днес.

18
май

Бюджет за реклама

Формирането на бюджета е най-трудно за решаване. Използват се разлчни методи:
– метод на наличните средства – всичко, което може да си позволи фирмата при реклама. Бюджета така не се обвързва с рекламните цели.
– метод на процент от продажбите (продажната цена) между продажбите и финансовите средства за рекламата.
Недостатъци – липса на връзка с целите (намаляват ли продажбите, намалява и рекламата)
– метод на конкурентния паритет (равенство) – финансовите средства се увеличават или намалят в зависимост от рекламните действия на конкурентите.
Предимства – изхожда от състоянието на пазара, предпазва от избухването на рекламни войни.
– метод на приръста формиращ бюджета на база изразходваните средства за предшестващ период и прогнози за предстоящия. Така бюджета се основава на минали успехи и бъдещи тенденции. Роля играе точноста при прогнозирането.
Недостатъци – не се обвързват средствата с преследваните рекламни цели.
– метод на целта и задачите – първо се определят целите и задачите на рекламата, остойностяват се и се сумират.

9
май

Рекламно-насърчителни средства

Рекламно-насърчителните средства представляват: рекламни мостри и образци, календари (всякакви), бележници, картички, рекламни сувенири, подаръци, бонове и т.н.
Преди всяка рекламно-насърчителна инициатива е добре да се проведе основно проучване с цел да се установят следните неща:
– кои са потенциалните купувачи и крайните потребители;
– в какво време се извършват покупките: сезон, месец и честота на покупките;
– кои са посредническите звена в канала за реализация;
– с какви количества се снабдяват търговците на едро и дребно;
– от какви магазини се снабдяват купувачите: фирмени, специални;
– разположение на магазина, обслужване;
– с какви форми и средства за привличане на купувачите може да се постигне превъзходство над конкурентите;
а) Рекламни опаковки и амбалаж – етикети, рекламна амбалажна хартия;
б) Справочни издания – реклама в адресни и телефонни указатели, пътеводители;
в) Други рекламни средства – скрита и косвена реклама;

5
май

Реклама на мястото на продажбите

Витрини и вътрешно-магазинна информация. Тази реклама се осъществява и в ресторанти, салони и т.н.
Въздействие върху потребителя непосредствено, чрез разположение на рекламата по щандове и витрини. Осъществява се от специални хора. За да изпълнят предназначението си, рекламните средства трябва да отговарят на следните изисквания:
– оформянето им да става по предваритено изработен проект;
– подбора на стоките, да отразява характера на магазина;
– чисти, добре осветени с обявени цени;
– вътрешно-магазинна информация и реклама се реализира, чрез информационни указатели, радио информация, консултации, рекламни табла, упътване от продавач-консултанти;
Предимства:
– дава възможност за използване на различни средства и начини за рекламно въздействие;
– гъвкав подход за избор на средства;
– произвежда се желание за покупка в момента;
– максимално се приближава момента за реклама и покупка;
Недостатъци:
– неправилно аранжиране на стоките;
– претрупване на витрините и щанда;

1
май

Канали и средства за разпространение на рекламата

Според използваните канали и средства:
1) Печатни средства – включват пресреклама във вестници и списания и директна – адресна, безадресна – каталози и дипляни.
Вестниците – най-разпространените медии. Ефектът на рекламата зависи от правилния избор на послание и начина на публикуване; колко пъти и през какъв интервал от време; до колко професионално е изработено самото послание.
Важно е как ще бъде оформено разположението на рекламата.Валидни са следните правила ( изобщо за печата ):
– най-резултатна е рекламата на първа страница, следвана от последната, след това трета, втора, предпоследна и пред предпоследна;
– десните части на страниците привличат вниманието повече от левите, а също и реклами поместени до такива публикаци, като хороскопи, кръстословици, прогназата за времето;
– най-добри резултати дават реклами с талони, разположени в края на страницата, където могат да бъдат изрязани; ако е по средата клиента ще е в заруднение;
2) Предимства и недостатъци на вестниците:
Предимства:
– добро покритие на пазара и широк кръг потребители;
– своевременност, кратко време на пускане на рекламата;
– широко признание и приемане ( достоверност );
– възможност за многократно отпечатване;
– възможност за поместване на по-голям обем информация;
Недостатъци:
– краткосрочно съществуване и кратковременно въздействие на рекламата;
– незначителна аудитория и „вторични“ читатели;
– по-ниско качество, при възпроизвеждане на рекламното съдържание;
– размита аудитория, избирателността на аудиторията е по-малка;
– много рекламни съобщения;
3) Предимства и недостатъци на списанията:
Предимства:
– престиж и достоверност;
– високо качество, при възпроизвеждане на рекламните материали;
– избирателност на аудиторията ( демографска );
– продължителност на съществуване;
– значителен брой „вторични“ читатели;
Недостатъци:
– продължителност във времето между момента на закупуването и момента на пубикуването:
– наличие на безполезен тираж;
– ако е специализирано издание, става бавно и скъпо ( около 3 месеца );
Печатни рекламни изделия са : дипляни, афиши, справочници, каталози…
За всеки вид реклама е необходимо да се прецени кой е най-подходящият начин за разпространение.