Skip to content

Постове от ‘сайтове за обяви’

20
авг.

Безплатните обяви и порталите за обяви

Портали за безплани обяви и безплатна онлайн рекламаВсеки, който се опитва да рекламира бизнеса или уебсайта си търси икономичен начин да получи повече видимост за своите обяви в Интернет. Как да публикуваме безплатни обяви онлайн и да извличаме максимума от своите обяви е темата на днешната статия. Възможността да рекламирате уебсайта или бизнеса си онлайн означава повече продажби и популяризация на продуктово ви портфолио.
Можете да създадете безплатна обява онлайн, за да достигнете до по-голяма потребителска аудитория или просто да използвате безплатните обяви, за да може повече хора да достигнат до вашия уебсайт и да получите таргетиран трафик. Много потребители в уеб пространството използват сайтовете за безплатни обяви именно, за да публикуват обяви, които да генерират трафик към сайтовете си и да промотират своите продукти.
Ако сте опитвали друг тип реклама и промоция онлайн, то със сигурност имате нужда от нещо, което няма да ви струва много пари, ето защо порталите за безплатни обяви за ефективни в ценово отношение и са отлична платформа за достигане до повече таргетирани потребители.
Лесно е да публикуваш безплатна обява онлайн и да започнеш да промотираш бизнеса си, уебсайта или да достигнеш до по-широк кръг потенциални потребители. Ако сте собственик на малък уебсайт и не разполагате с ресурс за оптимизация на уебсайта е добре да се възползвате от онлайн присъствието, което ви осигуряват именно сайтовете за безплатни обяви. Те са отлично оптимизирани по различни ключови думи, категории продуктови характеристики, така че много по-лесно да постигнете желания ефект, особено ако изберете ВИП план за публикуване на ВИП обяви, които се визуализират приоритетно преди другите.
Чудесно е да рекламираш с малко усилия, в няколко лесни стъпки и да създаваш онлайн присъствие за продуктите/услугите си с нулева инвестиция. Разгледайте различните категории на нашия сайт за безплатни обяви и публикувайте своето предложение още днес!

 

 

13
юли

Терминологичен речник, свързан с публикации в сайтове за обяви

Трафик на уебсайт и сайтове за обявиТематични обяви: Тематичните обяви са кратки съобщения, които описват продукт или услуга. Предмет на промоцията може да са услуги, бизнес инициативи, продукти и др. Тематичните обяви в сайтове за безплатно публикуване на обяви обикновено се асоциират и със снимков материал и връзка към определен уебсайт, ако има такъв. Нова тенденция в тематичните сайтове са видео рекламите и обявите, защото те грабват вниманието на посетителя по интерактивен начин с помощта на визуалните средства за комуникация.
Заглавието на тематичната обява: Заглавието е визитната картичка на тематичната обява и ето защо то е от съществено значение. Посетителите обикновено виждат само заглавие или съкратена информация на страницата, асоциирана с категорията на продукта/услугата. Препоръчителен размер на описателното заглавие е до 70 символа.
Описание на обява: Описанието на обявата е текстовото тяло, което дава по-подробна информация за офертата Ви. Тук е мястото, където трябва да опишете продукта или услугата си по ясен, увлекателен и недвусмислен начин като предоставяте колкото може повече информация. Не се увличайте по прекалено дълги описания, които само биха разсеяли посетителя, която е заинтересуван точно от Вашата категория или конкретен продукт. Ако даденият сайт за малко обяви предлага HTML функционалност, не се колебайте да удебелите текста, върху който желаете да акцентирате и използвайте колкото се може повече снимков материал.
Кампания: Кампанията е цялостния рекламен план. Тя може да се състои от множество реклами, публикувани на няколкото сайта за тематични обяви или други комуникационни източници, генериращи трафик към сайта, предлагащ продукта/услугата, или съответно заинтригувани потенциални клиенти. Целта на кампанията е да промотира един или няколко свързани продукти/услуги.
Онлайн рекламно послание на сайт за обяви: Това е всяка публикация, която е категоризирана по определен признак и е налична онлайн за посетителите на сайта. Всяка онлайн обява е предварително одобрена от модератор.
Премахната обява: Отхвърлена публикация е тази, която или не е одобрена от редактор, или е маркирана от посетителите като потенциал спам/сигнал за злоупотреба. Прекаленото публикуване на обяви за един и същи продукт и категоризирането по няколко, двусмислени признака може само да провокира отбелязването на обявата като спам. Ето защо не прекалявайте с публикациите, а се спрете на увлекателни, описателни послания.
IP: Всеки компютър се идентифицира със своето IP. Сайтовете за безплатни обяви може да използват IP адреса, за да предотвратят прекаленото публикуване на тематични безплатни обяви от един и същ потребител. Местоположението се определя именно от IP адреса.

1
юли

Безплатни обяви – право в десетката

Ако преди сте искали да стартирате бизнес, то със сигурност нещо ви е възпирало- намирането на склад под наем, зареждането със стока и, разбира се, рекламата. Красотата на уеб се състои в това, че бизнесът ви може да се популяризира само с един компютър и интернет връзка. Всичко друго, което ви трябва е безплатно и особено рекламата, ако се възползвате от възможностите на сайтовете за безплатни обяви като канал, който генерира трафик към сайта ви.
Сигурни сме, че има много от вас, които все още поставят под съмнение видимостта и ефективността на такъв тип сайтове. Ако попитате Гугъл обаче, ще откриете, че съществуват 10 000, 00 сайтове за малки, безплатни обяви и единственото, което трябва да направите е да публикувате информацията си безплатно.
Всичко, което създава възможности за Вашия бизнес, си струва да се опита.
Всеки обича да печели пари, нали? Продавайте маркови маратонки от международните аутлети или печелете от дропшипинг. Ако искате да популяризирате сайт или продукт онлайн, то трябва да вложите средства в реклама, промотиране на бизнеса ви онлайн, но всичко това възлиза на доста голям рекламен бюджет. Какво ще кажете за безплатна реклама онлайн, открийте света на сайтовете за безплатни обяви и забравете за парите, които давате за афилиейт маркетинг и мащабни имейл маркетинг кампании.
Едно от основните предимства на сайтовете за безплатни обяви е възможността да локализирате своята обява и да представите информацията само на потенциалните ви клиенти. Най-хубавото на Интернет е, че можете да правите бизнес с клиенти от цял свят и при това на много ниска стойност.
В зависимост от крайната ви цел, трябва да се убедите, че ключовите думи, които дефинират вашата обява за прецизно подбрани. Търсачките на сайтовете за малки обяви са оптимизирани на база категориите и посочените ключови думи.
С една публикувана обява, вие буквално достигате до хиляди хора, които са аудиторията на сайта. С повечко усилия, снимков материал, описание на предлагания продукт или услуга, вие осъществявате онлайн маркетинг на минимална стойност.

26
юни

Интернет Маркетинга и един нов свят

Интернет маркетингът е отговор на стремежите ни да поддържаме връзка с всеки един приятел, колега или стратегически партньор. Чрез използването на рекламни банери, мащабни рекламни кампании, имейл маркетинг стратегии, статии, блог маркетинг, безплатни обяви и директории, всеки бизнес има възможността да се свърже с широк кръг от потенциални клиенти без да има нужда да осъществи и физически контакт с тях.

Употребата на Интернет Маркетинга е навсякъде около нас: имейли, интернет сайтове, традиционни рекламни послания, въплътени в нова форма. Малко хора попадат на полезни, информативни сайтове, на които няма да видят нито една реклама. Рекламите са така подредени и позиционирани на сайта, че да са релевантни на тематиката му, водейки фирмата към клиентите, които биха се интересували точно от този продукт. Възможността да се специализират и индивидуализират рекламните кампании са е най-важното предимство на Интернет Маркетинга.

Много Интернет маркетингови инструменти могат да бъдат конфигурирани да прехвърлят клиента към сайт, където ще намери повече информация за даден продукт или услуга.

Ефективността на Интернет маркетинга е това, което го отличава от всички други техники. Докато някои маркетингови стратегии изискват време, за да проработят, Интернет маркетингът показва моментални резултати и видимост в уеб пространството. Тази скорост на разпространение на информацията позволява на компаниите да рекламират нови продукти и услуги за минути, не дни или седмици.

Интернет маркетингът е необходимост за всеки бизнес предвид възможностите да достигне в различни форми до всяка една точка на света и при това на много ниска стойност.

Линковете и изграждането на линк билдинг стратегия са интегрална част от Интернет Маркетинга. Колкото повече линкове имате, толкова по-високо ще се изкачи сайта в резултатите от търсенето по дадена ключова дума. Ето защо, ако популяризирате продукт или специфична услуга, то горещо ви съветваме да използвате и сайтовете за безплатни малки обяви.

20
юни

Съвети за измерване на ефективността на Интернет рекламата

Ефективност на Интернет Маркетинг Ефективността на Интернет рекламата във всичките й възможни форми е доста дискутирана тема и в зависимост от мнението, на което сте попаднали или теорията, на която вярвате безрезервно, избраната кампания може да се смята за ефективна или да попадне в категорията ‘пълна загуба на време’. Такива противоречиви мнения не са много полезни, когато Вие сте решили да измерите ефективността на Интернет рекламата преди да пуснете в действие следващата си онлайн кампания.

Професионалистите по Интернет реклама не винаги знаят най-добре

Ако сте едва прохождащ в Онлайн маркетинга, то със сигурносъ информационния поток не Ви се отразява добре. И така нека започнем с това, че първо Вие трябва да си формирате Ваше собствено мнение за ефективността на Интернет рекламата, която има пряка връзка с Вашия продукт или целева аудитория. Това, което безотказно работи за един бизнес, не винаги е общовалидно за всички. Ето защо най-важната стъпка, която един бизнес предприемач трябва да предприеме, е да формира своя маркетингов план.

Когато стигнете точно до него, то лесно ще откриете, че Интернет маркетингът не е нищо друго освен подразделение на традиционния маркетинг. Ето защо, за да определите ефективността от Интернет рекламата, то е важно първо да направите списък на методите на Интернет реклама, които са пряко обвързани с генерирането на трафик за Вашия уебсайт. В това число може да влизат сайтове за безплатни обяви, банерна реклама, оптимизация на търсачки, имейл промоции, PPC кампании и други. С този списък следващата стъпка е да направите сравнителна таблица на ползите и  минусите на всеки избран метод на Интернет реклама.

Когато говорим за определяне на ефективността на Интернет рекламата, трябва да сме сигурни, че помним правилата, които са общовалидни за рекламния свят като цяло. Ще се озовете в пълен хаос, ако искате на генерирате продажби от онлайн рекламата без да използвате атрактивни заглавия на рекламните си текстове, споменавате ползите, които доставя Вашия продукт или услуга, изкущаваща оферта.

Как да измерим ефективността на Интернет рекламата?

Безплатни обяви и увеличени продажбиАко срещате трудности при определяне на ефективността на Интернет рекламата и своите усилия, то не бързайте да се отказвате от ползите, които Ви предоставя Интернет. Въоръжете се с ползите на Интернет рекламата и няма да сбъркате. Винаги можете да похарчите много пари, за да се учите от най-добрите, но не е и необходимо.

Ако отделите нужното време за откривате на света на Интернет рекламата, Вие ще се убедите бързо, че хубавото на Интернет рекламата е, че не са ви нужни много ресурси, за да създадете една работеща и достъпна стратегия. Всъщност някои специалисти по онлайн реклама биха Ви подсказали, че сайтовете за безплатни обяви са добър начин да поставите начало на изграждането на онлайн присъствието на Вашата компания, продукт или услуга.

След като веднъж сте избрали стратегия, следващата стъпка е да измерите ефективността на Интернет рекламата и в частност принципите, които сте приложили.  Правейки проучване на пазара, Вие най-вероятно ще попаднете на много и различни инструменти, които ще Ви помогнат да анализирате прецизно използваните методи. Помнете, че както с всяка друга рекламна кампания, то и при Интернет рекламата важи правилото, че ако ефективността на Вашите рекламни усилия в Интернет не съответства на очакванията Ви, вие винаги можете да опитате отново и отново!

 

 

6
юни

Спонсорираните обяви- коз в ръцете на маркетолога

ВИП обяви и безплатни обявиЕдни от най-ефективните начини на промотиране на продукти и услуги е чрез рекламиране в сайтове за обяви. В миналото тематичните обяви бяха ограничени от печатните медии, но бизнеса и в частност рекламата направиха голям скок от прехода на печатните към дигиталните медии. Интернет царува във всяка наша дейност и именно затова се смята за изключително ефективен канал и същевременно комуникационен инструмент. Тематичните уебсайтове за обяви придобиха голяма популярност през последните няколко години. Те се превърнаха в елемент на Интернет маркетинга, особено за онези маркетолози, които не пренебрегват безплатните възможности за реклама.
Независимо в коя географска част на страната се намирате, сайтовете за безплатни обяви покриват Вашите рекламни и бизнес нужди за увеличаване на онлайн присъствието на компанията или персоналното промотиране на продукт.
Ако желаете продавате продукт в дадена географска област, сайтовете за безплатни обяви Ви позволяват да категоризирате предложението си и можете да лесно да го направите достъпно за потребители от определена град/област.
Нека поговорим за спонсорираните обяви, които често се предлагат като услуга на сайтовете за тематични обяви. Спонсорираните обяви са платена възможност за реклама, можете да публикувате своето предложение в няколко града едновременно, да изберете други критерии за категоризация на обявата си и всичко това на символична такса, която прави офертата ви ВИП. По този начин си спестявате време за публикуване на много обяви за различни градове и категории.
Защо спонсорирани обяви?
Спонсираните обяви получават по-добри позиции на сайта-платформа, което означава, че Вашето предложение или ще заеме топ позиция, или ще бъде разположено отдясно на всяка една страница или категория. ВИП обявите са чудесен избор за бизнес предприемачи, които развиват дейност в няколко града или за всеки, който търси начин да достигне до по-широка целева аудитория. Топ разположението на дадена обява значително увеличава шанс за постигане на желаната ответна реакция.
Спонсорираните обяви се показват на сайта в произволен ред като на всяка ВИП връзка се дава равен достъп до топ позициите в конкретна категория или географска област, за да се постигне промитиране на ротационен принцип. Някои категории имат ограничен брой обяви на топ позиции и ето защо или цената на спонсорирана обява подлежи на промяна, или се променя начина на показване на обявата.
ВИП обявите генерират по-добри резултати, увеличават трафика на посетители към Вашия уебсайт и са особено подходящи, ако имате уебсайт, предлагащ услуга или продукт. Спонсорираните обяви не могат да бъдат премахнати от потребителите, винаги използват СЕО елементи като HTML, повече снимки, хиперлинкове в описанието и са предназначени за категории с висока конверсия.
ВИП обявите са много ефективни за малък бизнес и откриване на потенциала  на бизнес възможностите на дигиталния свят.