Skip to content

Постове от ‘стратегия за маркетинг’

15
ное.

Сайтовете за безплатни обяви и безплатната реклама

Един от най-пренебрегваните начини да увеличите трафика на сайта си е да използвате възможностите, които предлагат сайтовете за безплатни малки обяви и ВИП позиции. Въпреки популярността на тази част от Интернет маркетинг стратегията, като че ли специалистите по маркетинг изглежда се съмняват в ефективността на стратегията- една от основите причини защо само някои хора пожънват плодовете на своята предприемчивост. Някои топ стратези постоянно се възползват от възможностите на сайтовете за безплатни обяви и изобщо не оспорват ефективността на функцията им. Публикуването на всякаква обява, която пожелаете е изключително лесно и всъщност вие филтрирате желаните резултати като предварително избирате категория, в която да попадне обявата ви, както и тип на обявата. Едно нещо, което трябва да помните винаги е, че първо трябва да се запознаете с условията, на която трябва да отговаря вашата публикувана обява. След като веднъж овладеете изкуството да създавате таргетирани обяви, можете да повторите процедурата, да създаде нови тематично свързани обяви и да можете да увеличите своя маркетингов потенциал.
Както всяка маркетингова стратегия обаче, и Интернет планът ви трябва да може да се следи и да измервате резултатите от вложените от Вас усилия. Някои сайтове за безплатни обяви имат широк таргет и постоянни читатели, които търсят нещо всеки ден. Представете си колко трафик ще генерирате към сайта си, ако таргетирате обявата, която ще публикувате в сайта за малки обяви. Идентифицирайте кои са сайтовете, които биха работили във Ваша полза, потребностите на техните потребители и потенциалната аудитория.
Най-важното е да изберете категорията, която напълно съответства на Вашата реклама и продукт, който искате да представите. Публикувайте често обяви в сайтове за безплатни обяви, за да откриете кога е най-подходящо да публикувате обявата си, за да достигнете до максимално голяма аудитория. Ако даденият сайт рекламира конкурентен продукт или услуга, не се колебайте, а вижте релевантността на обявата на конкурентите ви и направете така, че Вашето послание да изпъкне пред конкурентите. Не спирайте да измервате резултатите, генерирания трафик към сайта ви, потребителски запитвания, посещения на обявата ви, за да правите прецизен анализ и да подобрявате стратегията си. Когато публикувате своята малка обява онлайн, не забравяйте да проверявате за нейната валидност и статус в момента. Маркетинговата Ви стратегия онлайн трябва да включва и сайтовете за безплатни обяви, започнете със своя безплатен рекламен инструмент още днес.