Skip to content

Постове от ‘безплатни обяви’

15
ное.

Сайтовете за безплатни обяви и безплатната реклама

Един от най-пренебрегваните начини да увеличите трафика на сайта си е да използвате възможностите, които предлагат сайтовете за безплатни малки обяви и ВИП позиции. Въпреки популярността на тази част от Интернет маркетинг стратегията, като че ли специалистите по маркетинг изглежда се съмняват в ефективността на стратегията- една от основите причини защо само някои хора пожънват плодовете на своята предприемчивост. Някои топ стратези постоянно се възползват от възможностите на сайтовете за безплатни обяви и изобщо не оспорват ефективността на функцията им. Публикуването на всякаква обява, която пожелаете е изключително лесно и всъщност вие филтрирате желаните резултати като предварително избирате категория, в която да попадне обявата ви, както и тип на обявата. Едно нещо, което трябва да помните винаги е, че първо трябва да се запознаете с условията, на която трябва да отговаря вашата публикувана обява. След като веднъж овладеете изкуството да създавате таргетирани обяви, можете да повторите процедурата, да създаде нови тематично свързани обяви и да можете да увеличите своя маркетингов потенциал.
Както всяка маркетингова стратегия обаче, и Интернет планът ви трябва да може да се следи и да измервате резултатите от вложените от Вас усилия. Някои сайтове за безплатни обяви имат широк таргет и постоянни читатели, които търсят нещо всеки ден. Представете си колко трафик ще генерирате към сайта си, ако таргетирате обявата, която ще публикувате в сайта за малки обяви. Идентифицирайте кои са сайтовете, които биха работили във Ваша полза, потребностите на техните потребители и потенциалната аудитория.
Най-важното е да изберете категорията, която напълно съответства на Вашата реклама и продукт, който искате да представите. Публикувайте често обяви в сайтове за безплатни обяви, за да откриете кога е най-подходящо да публикувате обявата си, за да достигнете до максимално голяма аудитория. Ако даденият сайт рекламира конкурентен продукт или услуга, не се колебайте, а вижте релевантността на обявата на конкурентите ви и направете така, че Вашето послание да изпъкне пред конкурентите. Не спирайте да измервате резултатите, генерирания трафик към сайта ви, потребителски запитвания, посещения на обявата ви, за да правите прецизен анализ и да подобрявате стратегията си. Когато публикувате своята малка обява онлайн, не забравяйте да проверявате за нейната валидност и статус в момента. Маркетинговата Ви стратегия онлайн трябва да включва и сайтовете за безплатни обяви, започнете със своя безплатен рекламен инструмент още днес.

 

9
ное.

Безплатните обяви- как да проработят за вас

Малките обяви било то във вестник, или в Интернет, са си изкуство и наука. За да започнат да работят за вас, трябва да създадете кратко, но ясно и атрактивно послание, което приласкава хората да предприемат действие. В днешния ни пост, ще хвърлим поглед върху някои от начините, които можете да използвате за безплатните обяви като възможност за промотиране на бизнеса.

Като цяло малките обяви в Интернет са просто друга среда, комуникационен канал, който пренася вашето рекламно послание. Въпреки че често безплатните обяви в Интернет са кратки и може да ви се струват твърде бедни откъм информация, хората, посетителите на сайтовете за безплатни обяви прелистват страниците по категории, за да намерят най-точната информация и оферта. Можете да увеличите потенциала си чрез генериране на обява, която подканва потребителите да предприемат действия и да се свържат с вас.

Защо използвате безплатни обяви? Те са евтин начин да изпробвате пазара. Кои са компонентите на една успешна безплатна обява онлайн?

1. Заглавие

Заглавието се състои от няколко думи, които трябва да привлекат вниманието на потенциалните  потребители. Въпреки че имате 3-4 думи за цялото заглавие, трябва да се уверите, че   са болднати. По този начин потребителите по-лесно ще ви открият и ще ги приласкаете да прочетат повече.

2. Публикувайте повече безплатни обяви

За да започнат безплатните обяви да работят във ваша полза, трябва да публикувате повече. Конверсията е толкова по-висока, колкото по-често хората прочетат и видят информация за вас.

Ако не разполагате с голям рекламен бюджет, то със сигурност трябва да обърнете внимание към безплатните канали за реклама онлайн и да се възползвате максимално от потенциала им.

 

 

31
окт.

Сайтовете за безплатни обяви- как да развие бизнеса с тяхна помощ

До каква степен сайтовете за безплатни обяви могат да ви помогнат да развиете бизнеса си и да ги използвате с рекламна цел? Изключително важно е да знаете, че що се отнася до рекламата, хората търсят атрактивна оферта. Ето защо и безплатната или ВИП обява, която създадете в някой сайт за безплатни обяви, трябва да е прецизно формулирана. Всяка една секунда милиони хора търсят нещо онлайн или попадат случайно на таргетирана или не дотам таргетирана рекламна оферта. Само 2 от 100 реклами постигат истински успех, според данни от изследвания, проведени в САЩ и Европа. Винаги е имало и ще има нужда, както и търсене на сайтове за безплатни обяви, които генерират трафик от посетители. Последните са вашите евентуални клиенти. Силата на рекламите не познава предели, а рекламните форми са един вечно развиващ се феномен, който променя своя вид, но не и генезис.
В зависимост от това, което търсите или от което се интересувате, вниманието се фокусира само върху това, което е част от вашите виждания и желания. Ако отворите един вестник, вниманието ще се насочи именно към рекламата, която е свързана с това, което търсите. По същия начин и сайтовете за безплатни обяви ви гарантират вниманието на таргетираните посетители. За тази цел обаче трябва винаги да помните че думите са могъщ инструмент.
Всички големи или малки компании, които са се задържали в дадена сфера за повече от 30 години имат един основен и общ елементи, който ги води до успеха.
Техните реклами използват точно определени думи, които са свързани с мисията, посланието и продуктите им. Не обещавайте нещо, което не можете да изпълните, защото тази ваша реклама ще се възприеме с обратен знак. Същото правило важи и за всеки вид интернет реклама и в частност безплатните обяви. Заложете на искреността, за да пожънете успех.
Не само безплатните обяви и реклами промотират добрия бизнес. Начинът, по който дефинирате и представяте продуктите и услугите си определя колко сте успешни. Дори, ако плащате за реклама, но не сте отделили време за анализ на евентуалния максимален ефект от нея, то е сигурно, че няма да постигнете успеха, към който се стремите.
Не е нужно да използвте всяка възможна рекламна среда, за да постигнете успехи. По-важно е да планирате своя бюджет за реклама и прецизно да обмислите своите уникални послания и оферти.

Не пропускайте да рекламирате бизнеса си и в сайтове за безплатни обяви, публикувайте по-често и измервайте постигнатите резултати, за да прецените ефекта от вашето онлайн присъствие. Ако очакваните резултати надминават първоначалните ви планове,  помислете и за ВИП позиция, която ви гарантира по-широк обхват на целевата аудитория и премиално представяне.

19
окт.

Безплатно.Бг – светът на безплатните обяви

Не е тайна, че публикуването на обяви в интернет е далеч по – удобно, много по – ефективно и не на последно място – безплатно. Понастоящем рекламирането и промотирането на стока/услуга в интернет чрез сайтовете за безплатни обяви набира все по – голяма популярност сред потребителите, поради гореописаните предимства.
В България вече има значителен брой сайтове за публикуване на такъв вид обяви, като един от най – ефективните сред тях през последните месеци е Безплатно.Бг – уебсайтът, където потребителските очаквания, предпочитания и изисквания са преди обявите и цялостната концепция, на която един уебсайт за обяви се подчинява.
В случай че проявявате интерес към публикуване на реклама/ обява в такива сайтове, то безспорно порталът Безплатно.Бг е най – подходящото място за Вас. Инвестиция в този тип сайтове, в частност Безплатно.Бг си струва, защото възвръща бързо вложените средства и в повечето случаи клиентите продължават да публикуват своите обяви за доста по – дълги периоди.
Безплатните обяви и порталът Безплатно.Бг са една много добра стратегия и възможност за популяризиране на дейност или бизнес. Безплатно.Бг е сайтът, който е изцяло разработен в услуга на крайния потребител като максимално са обхванати възможностите за индивидуализация на потребностите, като всяка публикувана обява е с гарантиран достъп до хиляди уникални потребители. Чудесно е да рекламираш с малко усилия, в няколко лесни стъпки и да си осигуриш трайно онлайн – присъствие за продуктите/услугите и при това напълно БЕЗПЛАТНО! Разгледайте различните категории на нашия сайт за безплатни обяви и не се колебайте да публикувате Вашата обява още днес.

10
окт.

Бизнес възможности със сайтовете за безплатни обяви

Благодарение на безплатните обяви и в частност сайтовете за публикуване на безплатни обяви, хората могат лесно да намерят изгодни оферти или да спечелят пари без да влагат много време и усилия. Всичко, което трябва да направите е да напишете своята обява и да я публикувате в сайт за безплатни обяви, в който да достигнете до милиони хора, които вече търсят определения продукт или услуга.
На пръв поглед задачата да се публикува безплатна обява изглежда повече от лесно., Всъщност обаче трябва да преминете много стъпки, за да създадете атрактивна обява, която привлича вниманието на потенциалните купувачи, тъй като добре формулираните обяви с повече снимки и разяснения обикновено са по-успешни.
Нека разгледаме няколко основни правила, които трябва да имате предвид, когато продавате нещо онлайн. Това са съвети, които всеки може да използва, за да увеличи бизнес възможностите си и да разшири търговския потенциал.
Първо, изберете внимателно източника, чрез който ще достигнете до целевата аудитория. Когато избирате подходящ сайт за безплатни обяви, моля, имайте предвид, че сайтът трябва да е лесен за употреба, а интерфейсът интуитивен.
Никой няма да чете Вашето предложение, ако е дълго и сухо. Ето защо трябва да сте прецизни в изказа си и колкото се може по-убедителни. Това, което потенциалните клиенти искат да видят е доказателство, че продуктите или услугите, които предлага са наистина това, което желаят и от което се нуждаят. Не забравяйте да прикачите и някои атрактивни снимки към обявата си. Ако не дадете телефон за контакт, моля, имайте предвид, че усилията Ви ще са напразни и хората няма да имат възможност да се свържат с Вас.
Писането на атрактивни рекламни описания за офертата ви не е изкуство, но се изисква инвестиция на време и усилия, за да дадете максимума от себе си и да получите по-добро присъствие и потенциал за успех.
Възползвайте се от сайтовете за безплатни обяви като един от каналите Ви за Интернет маркетинг!

27
сеп.

Маркетингова философия – Безплатно.БГ

Новите парадигми на маркетинга са мисловни структури (образи), които обогатяват маркетинговата философия с разбирането, че лоялността и навиците на потребителите определят статуса на компаниите и техните търговски марки. Ето защо, клиентът вече се възприема като партньор с целия му потребителски потенциал. Сега е важно да се „индивидуализира”, като стремежът е да се постигне добро опознаване между участниците на пазара чрез „съпричастност на всяка една от страните към проблемите на другата”, да се породи доверие между бизнес – партньорите, към които вече се причисляват и потребителите. Този подход, известен в литературата като маркетинг на взаимоотношенията, е развитие на бизнеса чрез поддържане на траен, индивидуален, богат на информация контакт с реалните и потенциалните клиенти за повторение на покупките и за превръщането им в адвокати на интересите на фирмите. На потенциалния клиент се дава възможност да проведе електронен диалог с търговска цел на основата на индивидуална връзка като изрази своите мнения и изисквания към съответния продавач. Продавачът, от своя страна, на основата на мащабни, електронни бази от данни, се стреми да задоволи изразените изисквания от клиентите като непрекъснато актуализира предоставяната информация. И всичко в симултантен режим 24 часа, 7 дни в седмицата, всяка седмица в годината.

Именно на тази основа функционират и порталите за безплатни обяви, в частност Безплатно.Бг. Безплатно.Бг е национален портал за безплатни обяви, изцяло разработен в услуга на крайния потребител, като максимално са обхванати възможностите за индивидуализация на потребностите. Публикуването на обява в портала гарантира достъп на съобщението до стотици уникални потребители в реално време. Процесът по публикуване на обява е максимално улеснен, спестява време, гарантира ефективност в дългосрочна перспектива. Безплатно.Бг е единственият портал за обяви в България, който работи и ще продължава да насочва усилията си към постигане на удовлетвореност сред потребителите (както за тези, които публикуват, така и за аудиторията). И всичко това е напълно безплатно! Възползвайте се от възможността сега! Търсите, предлагате, купувате, продавате – мястото е Безплатно.Бг! портал за обяви в България, който работи и ще продължава да насочва усилията си към постигане на удовлетвореност сред потребителите (както за тези, които публикуват, така и за аудиторията). И всичко това е напълно безплатно! Възползвайте се от възможността сега! Търсите, предлагате, купувате, продавате – мястото е Безплатно.Бг!

24
сеп.

Социалните мрежи и порталите за обяви

Социалните мрежи  са структура от възли (представляващи обикновено отделни хора или организации), свързани по определен специфичен начин като идеи, виждания, приятелства, традиции, хипервръзки и др. Явлението „социална мрежа” не се отнася до обновление на интернет или на техническите стандарти на световната уеб – мрежа, а на промените в начините, по които тези стандарти се използват. Обществото е основният двигателен механизъм на една подобна мрежа. Чрез градивният подход, който един социален сайт предлага, възползвайки се от общността, неговата мрежа нараства почти експоненциално.

Съществуват няколко основни типа социални мрежи в зависимост от вида на съдържащата се в тях информация. Това са социални мрежи за споделяне на контакти, за споделяне на предпочитания (хиперлинкове, музика), за споделяне на авторско съдържание (картинки, музика, видео), за споделяне на лична информация.

Първоначално идеята на социалните мрежи е потребителите да споделят интересна информация помежду си, като предлагат линкове към интересни публикации в интернет, но успоредно с нарастване броя на потребителите на социалните мрежи нараства и тяхната популярност. Колкото по – посещавана е социалната мрежа, толкова е по – висок нейният рейтинг и съответно ще привлече по – голям брой потребители – това става причина постепенно мрежите да навлизат в бизнеса. Най – посещаваните мрежи по света и у нас са Facebook и Twitter. Социалните мрежи се явяват добра възможност за хората, които искат да популяризират дейността си чрез фирмения си интернет сайт или блог, да привлекат бързо и безплатно определен брой посетители на страниците си. Повечето социални мрежи са с добър рейтинг, което означава, че по правило привличат голям поток посетители и с по – малко вложено време и усилия успяват да разпространят информацията до огромен кръг от потребители.

Оттук става ясно, че възможностите за споделяне в социалните мрежи са неограничени. Сред тях се открояват порталите за безплатни обяви, които набират все по – голяма популярност вече и в рамките на България. Понастоящем все повече потребители се ориентират към този тип сайтове и споделянето им в социалните мрежи Facebook и  Twitter, тъй като са лесно достъпни и ефективни и за двете страни. Необходимо е и да се отбележи, че тези портали са изключително полезни и като всеки вид реклама рано или късно водят до продажба. Без значение от възрастта и предпочитанията на потребителите, със сигурност чрез промотирането или търсенето в сайтовете за безплатни обяви ще открият по нещо за себе си, а участието им в социалните мрежи Facebook и Twitter ще разшири възможностите им за достъп до тези портали.

 

7
сеп.

Безплатна Интернет реклама- сайтове за безплатни обяви онлайн

Безплатна Интернет реклама чрез безплатни обяви Сайтовете за безплатни обяви са най-добрият начин, по който можете да промотирате бизнеса си в уеб пространството. Преди обявите по категории бяха част само от вестници, списания и други печатни медии. Откакто технологиите се развиха с бързи темпове обаче, корпоративният свят се преобърна на 180 градуса и изглежда, че традиционната реклама не работи успешно като преди. Пристрастеността и зависимостта към Интернет са едни от причините поради, които традиционната реклама никога няма да е същата /г-н Зийман със сигурност ще ни похвали, че сме прочели неговото творение/.  Ето защо много бизнес предприемачи и собственици на сайтове се замислиха защо да не използват безплатните обяви, за да получат повече видимост и покритие върху пазара. В днешната конкурентна среда всеки бизнес се бори за по-голямо парче от тортата, стабилен пазарен дял и потребителска лоялност. Изглежда обаче, че безплатни обяви онлайн съкращават голяма част от предвидения бюджет за реклама поради своята достъпно, олекотеност и ефективност.
Можете да размените информация за продуктите, които търсите/продавате, да изразите идеи по максимално олекотен начин чрез употребата на ефективни сайтове за безплатни обяви. За да се превърне едно послание в уникално предложение обаче и да се сложи стоп на спама е нужно всеки потребител на портала да предостави точна, детайла и добре структурирана информация за съответната категория и да даде описание на своето продуктово предложение. Важно е, че всъщност сайтовете за безплатни обяви са лесно достъпни и предлагат богат информационен ресурс. Тъй като сайтовете за безплатни обяви са разделени по категории: имоти, работа, за децата и др., потребителите се ориентират по-лесно в това, което търсят и вероятността да се свържат с вас, ако имате уникално предложение се увеличава неколкократно.
Данните от световната практика сочат, че най-търсените и четени секции в сайтовете за безплатни обяви са работа, бизнес услуги и имоти. Повечето компании обикновено достигат до аудиторията чрез сортирането по категории, а не чрез географското местоположение по региони и градове. Обявите за работа предоставят информация за търсещите работа чрез описания по категории, предложения за почасова работа като кандидатът може да получи максимално количество информация за съответното предложение. Секцията за имоти дава информация за продажба, покупка на имоти, имоти под наем в цялата страна или определен регион, възможности за лизинг и др. Всяка една обява в категория ‘имоти’ обикновено съдържа информация за стаи, бани, местоположение и цена на съответния имот. Ако цената не е включена в предложението, потенциалните заинтересувани обикновено не реагират на обявата, ето защо Ви съветваме да не пропускате и оповестяването на цена при публикуване на обява в категория ‘имоти’.
И в България, подобно на САЩ, все повече рекламодатели осъзнават ползата от сайтовете за безплатни онлайн обяви, които предоставят повече видимост на дадено продуктово предложение. ВИП обявите се показват по-често от другите предложения на съответния портал за обяви и всяка компания може да получи максимум таргетиран трафик и потенциални клиенти. Не на последно място нека отбележим, че сайтовете за безплатни обяви са изключително полезни и за всички посетители, които търсят информация за даден продукт или услуга спрямо региона/града, в който се предлагат.

 

 

 

 

29
авг.

Виртуалните маркетингови комуниации в дейността на онлайн пътническите агенции (ОПА)

Онлайн пътническите агенции или онлайн платформите, както още ги наричат, се разглеждат като еквивалент на традиционните такива, но с тази разлика, че ОПА оперират само и единствено в онлайн пространството. Те предоставят на потребителя възможността да закупи богат набор от туристически услуги и продукти чрез интернет, като най – разпространени сред тях са хотелско настаняване и самолетни билети. Повечето ОПА  поддържат call – центрове, в които служители с подходяща квалификация решават сложни казуси, възникнали в процеса на работа. Като цяло моделът ОПА се счита за успешен, защото използването на интернет за развитие и популяризиране на дейността им гарантира прозрачност, ефективна дистрибуция и евтини е – търговски транзакции. OПА се отличава с редица предимства пред традиционните пътнически агенции. Те, например, имат и работят с по – голяма база клиенти, даващо им възможност за договаряне на по – големи отстъпки. Имат и по – ефективна структура на разходите, поради по – рационална и автоматизирана работа с клиенти, липсата на необходимост  да се наемат офиси в големи градове и много по – малкия персонал, необходим за нормалното функциониране на една пътническа агенция. Обикновено ОПА е добре да се специализира в една конкретна област. Може да разчита и на асистенция, като широко разпространени са и франчайзинговите ОПА, работещи съобразно правата и задълженията на франчайзинговия договор.

Понастоящем на световния туристически пазар доминират четири големи ОПА. Това са Експидия (Expedia), Травълосити (Travelocity), Орбиц (Orbitz)

и Прайслайн (Priceline). Те се появяват на пазара в периода между 1996 до 2000 година. Системите им на обслужване са организирани така, че да дават възможност на потребителите да търсят, сравняват и резервират самолетни билети, хотелски стаи, рент – а – кар, круизи и голям брой допълнителни услуги като трансфери, екскурзиии до местни забележителности и обиколни турове, които се предлагат както в организирана, така и в неорганизирана форма.

Основен отличителен белег на гореспоменатите ОПА е, че сайтовете им са разработени на различни езици и обикновено поддържат дъщерни компании в ралични части на света.

Съществуват и регионални ОПА, като по – известни сред тях са Ctrip, оперираща на китайския туристически пазар, Hotel.de, оперираща в Германия, HRS.com – оперираща също в Германия и др. Като цяло характеристиките, относно дейността им, съвпадат с тези на международните ОПА. Единствената разлика е, че те насочват усилията си към района, в който функционират като се стремят да подобрят структурата и качеството на предлаганите туристически продукти и услуги.

Като част от успешния модел на ОПА се разглежда и внедряването на виртуални маркетингови комуникации. Без да се преувеличава, ако този вид комуникация и изграждащите я елементи не се прилагат, едва ли ОПА щяха да имат такъв успех и толкова последователи под формата на реални и потенциални клиенти. Виртуалните маркетингови комуникации функционират в добре изградена маркетингова среда и онлайн пространството е катализатор за капацитета им. Това е резултат от факта, че към този момент интернет се е превърнал в мощно средство за достигане до определена значима аудитория.

Kомуникацията, която се използва за успешна реализация на дейността на ОПА, се осъществява под формата на блогове, комуникация в социални общности и имейл маркетинг.

Моделът „ОПА” все още не е толкова разпространен в България. Тепърва предстои внедряването му на българския туристически пазар. Ограничен е и броят на пътническите агенции, концентриращи усилията си само и единствено във виртуалното пространство. Типичен представител сред тях е ПА „Арпану Травъл”, намираща се в град Варна. Вече в продължение на повече от година бавно, но сигурно фирмата се опитва да наложи гореспоменатия модел в рамките на България, като предлага богато разнообразие от туристически продукти и услуги. Интересът към ОПА „Арпану Травъл”все повече нараства сред българските потребители, заради улеснението, което предлага и разнообразието от туристически услуги.

В заключение може да се каже, че ОПА, в частност „Арпану Травъл” , се развиват в една изключително конкурентна и динамична среда, което до голяма степен е резултат от неосезаемата природа на туристиеския продукт. С оглед на това те са силно зависими от способността да общуват ефективно, да предоставят точна, адекватна и своевременна информация на потребителите. Това би могло да се постигне чрез рационално внедряване, използване и приложение на виртуалните маркетингови комуникации.

20
авг.

Безплатните обяви и порталите за обяви

Портали за безплани обяви и безплатна онлайн рекламаВсеки, който се опитва да рекламира бизнеса или уебсайта си търси икономичен начин да получи повече видимост за своите обяви в Интернет. Как да публикуваме безплатни обяви онлайн и да извличаме максимума от своите обяви е темата на днешната статия. Възможността да рекламирате уебсайта или бизнеса си онлайн означава повече продажби и популяризация на продуктово ви портфолио.
Можете да създадете безплатна обява онлайн, за да достигнете до по-голяма потребителска аудитория или просто да използвате безплатните обяви, за да може повече хора да достигнат до вашия уебсайт и да получите таргетиран трафик. Много потребители в уеб пространството използват сайтовете за безплатни обяви именно, за да публикуват обяви, които да генерират трафик към сайтовете си и да промотират своите продукти.
Ако сте опитвали друг тип реклама и промоция онлайн, то със сигурност имате нужда от нещо, което няма да ви струва много пари, ето защо порталите за безплатни обяви за ефективни в ценово отношение и са отлична платформа за достигане до повече таргетирани потребители.
Лесно е да публикуваш безплатна обява онлайн и да започнеш да промотираш бизнеса си, уебсайта или да достигнеш до по-широк кръг потенциални потребители. Ако сте собственик на малък уебсайт и не разполагате с ресурс за оптимизация на уебсайта е добре да се възползвате от онлайн присъствието, което ви осигуряват именно сайтовете за безплатни обяви. Те са отлично оптимизирани по различни ключови думи, категории продуктови характеристики, така че много по-лесно да постигнете желания ефект, особено ако изберете ВИП план за публикуване на ВИП обяви, които се визуализират приоритетно преди другите.
Чудесно е да рекламираш с малко усилия, в няколко лесни стъпки и да създаваш онлайн присъствие за продуктите/услугите си с нулева инвестиция. Разгледайте различните категории на нашия сайт за безплатни обяви и публикувайте своето предложение още днес!