Skip to content

Постове от ‘безплатни обяви’

13
юли

Терминологичен речник, свързан с публикации в сайтове за обяви

Трафик на уебсайт и сайтове за обявиТематични обяви: Тематичните обяви са кратки съобщения, които описват продукт или услуга. Предмет на промоцията може да са услуги, бизнес инициативи, продукти и др. Тематичните обяви в сайтове за безплатно публикуване на обяви обикновено се асоциират и със снимков материал и връзка към определен уебсайт, ако има такъв. Нова тенденция в тематичните сайтове са видео рекламите и обявите, защото те грабват вниманието на посетителя по интерактивен начин с помощта на визуалните средства за комуникация.
Заглавието на тематичната обява: Заглавието е визитната картичка на тематичната обява и ето защо то е от съществено значение. Посетителите обикновено виждат само заглавие или съкратена информация на страницата, асоциирана с категорията на продукта/услугата. Препоръчителен размер на описателното заглавие е до 70 символа.
Описание на обява: Описанието на обявата е текстовото тяло, което дава по-подробна информация за офертата Ви. Тук е мястото, където трябва да опишете продукта или услугата си по ясен, увлекателен и недвусмислен начин като предоставяте колкото може повече информация. Не се увличайте по прекалено дълги описания, които само биха разсеяли посетителя, която е заинтересуван точно от Вашата категория или конкретен продукт. Ако даденият сайт за малко обяви предлага HTML функционалност, не се колебайте да удебелите текста, върху който желаете да акцентирате и използвайте колкото се може повече снимков материал.
Кампания: Кампанията е цялостния рекламен план. Тя може да се състои от множество реклами, публикувани на няколкото сайта за тематични обяви или други комуникационни източници, генериращи трафик към сайта, предлагащ продукта/услугата, или съответно заинтригувани потенциални клиенти. Целта на кампанията е да промотира един или няколко свързани продукти/услуги.
Онлайн рекламно послание на сайт за обяви: Това е всяка публикация, която е категоризирана по определен признак и е налична онлайн за посетителите на сайта. Всяка онлайн обява е предварително одобрена от модератор.
Премахната обява: Отхвърлена публикация е тази, която или не е одобрена от редактор, или е маркирана от посетителите като потенциал спам/сигнал за злоупотреба. Прекаленото публикуване на обяви за един и същи продукт и категоризирането по няколко, двусмислени признака може само да провокира отбелязването на обявата като спам. Ето защо не прекалявайте с публикациите, а се спрете на увлекателни, описателни послания.
IP: Всеки компютър се идентифицира със своето IP. Сайтовете за безплатни обяви може да използват IP адреса, за да предотвратят прекаленото публикуване на тематични безплатни обяви от един и същ потребител. Местоположението се определя именно от IP адреса.

1
юли

Безплатни обяви – право в десетката

Ако преди сте искали да стартирате бизнес, то със сигурност нещо ви е възпирало- намирането на склад под наем, зареждането със стока и, разбира се, рекламата. Красотата на уеб се състои в това, че бизнесът ви може да се популяризира само с един компютър и интернет връзка. Всичко друго, което ви трябва е безплатно и особено рекламата, ако се възползвате от възможностите на сайтовете за безплатни обяви като канал, който генерира трафик към сайта ви.
Сигурни сме, че има много от вас, които все още поставят под съмнение видимостта и ефективността на такъв тип сайтове. Ако попитате Гугъл обаче, ще откриете, че съществуват 10 000, 00 сайтове за малки, безплатни обяви и единственото, което трябва да направите е да публикувате информацията си безплатно.
Всичко, което създава възможности за Вашия бизнес, си струва да се опита.
Всеки обича да печели пари, нали? Продавайте маркови маратонки от международните аутлети или печелете от дропшипинг. Ако искате да популяризирате сайт или продукт онлайн, то трябва да вложите средства в реклама, промотиране на бизнеса ви онлайн, но всичко това възлиза на доста голям рекламен бюджет. Какво ще кажете за безплатна реклама онлайн, открийте света на сайтовете за безплатни обяви и забравете за парите, които давате за афилиейт маркетинг и мащабни имейл маркетинг кампании.
Едно от основните предимства на сайтовете за безплатни обяви е възможността да локализирате своята обява и да представите информацията само на потенциалните ви клиенти. Най-хубавото на Интернет е, че можете да правите бизнес с клиенти от цял свят и при това на много ниска стойност.
В зависимост от крайната ви цел, трябва да се убедите, че ключовите думи, които дефинират вашата обява за прецизно подбрани. Търсачките на сайтовете за малки обяви са оптимизирани на база категориите и посочените ключови думи.
С една публикувана обява, вие буквално достигате до хиляди хора, които са аудиторията на сайта. С повечко усилия, снимков материал, описание на предлагания продукт или услуга, вие осъществявате онлайн маркетинг на минимална стойност.

26
юни

Интернет Маркетинга и един нов свят

Интернет маркетингът е отговор на стремежите ни да поддържаме връзка с всеки един приятел, колега или стратегически партньор. Чрез използването на рекламни банери, мащабни рекламни кампании, имейл маркетинг стратегии, статии, блог маркетинг, безплатни обяви и директории, всеки бизнес има възможността да се свърже с широк кръг от потенциални клиенти без да има нужда да осъществи и физически контакт с тях.

Употребата на Интернет Маркетинга е навсякъде около нас: имейли, интернет сайтове, традиционни рекламни послания, въплътени в нова форма. Малко хора попадат на полезни, информативни сайтове, на които няма да видят нито една реклама. Рекламите са така подредени и позиционирани на сайта, че да са релевантни на тематиката му, водейки фирмата към клиентите, които биха се интересували точно от този продукт. Възможността да се специализират и индивидуализират рекламните кампании са е най-важното предимство на Интернет Маркетинга.

Много Интернет маркетингови инструменти могат да бъдат конфигурирани да прехвърлят клиента към сайт, където ще намери повече информация за даден продукт или услуга.

Ефективността на Интернет маркетинга е това, което го отличава от всички други техники. Докато някои маркетингови стратегии изискват време, за да проработят, Интернет маркетингът показва моментални резултати и видимост в уеб пространството. Тази скорост на разпространение на информацията позволява на компаниите да рекламират нови продукти и услуги за минути, не дни или седмици.

Интернет маркетингът е необходимост за всеки бизнес предвид възможностите да достигне в различни форми до всяка една точка на света и при това на много ниска стойност.

Линковете и изграждането на линк билдинг стратегия са интегрална част от Интернет Маркетинга. Колкото повече линкове имате, толкова по-високо ще се изкачи сайта в резултатите от търсенето по дадена ключова дума. Ето защо, ако популяризирате продукт или специфична услуга, то горещо ви съветваме да използвате и сайтовете за безплатни малки обяви.

20
юни

Съвети за измерване на ефективността на Интернет рекламата

Ефективност на Интернет Маркетинг Ефективността на Интернет рекламата във всичките й възможни форми е доста дискутирана тема и в зависимост от мнението, на което сте попаднали или теорията, на която вярвате безрезервно, избраната кампания може да се смята за ефективна или да попадне в категорията ‘пълна загуба на време’. Такива противоречиви мнения не са много полезни, когато Вие сте решили да измерите ефективността на Интернет рекламата преди да пуснете в действие следващата си онлайн кампания.

Професионалистите по Интернет реклама не винаги знаят най-добре

Ако сте едва прохождащ в Онлайн маркетинга, то със сигурносъ информационния поток не Ви се отразява добре. И така нека започнем с това, че първо Вие трябва да си формирате Ваше собствено мнение за ефективността на Интернет рекламата, която има пряка връзка с Вашия продукт или целева аудитория. Това, което безотказно работи за един бизнес, не винаги е общовалидно за всички. Ето защо най-важната стъпка, която един бизнес предприемач трябва да предприеме, е да формира своя маркетингов план.

Когато стигнете точно до него, то лесно ще откриете, че Интернет маркетингът не е нищо друго освен подразделение на традиционния маркетинг. Ето защо, за да определите ефективността от Интернет рекламата, то е важно първо да направите списък на методите на Интернет реклама, които са пряко обвързани с генерирането на трафик за Вашия уебсайт. В това число може да влизат сайтове за безплатни обяви, банерна реклама, оптимизация на търсачки, имейл промоции, PPC кампании и други. С този списък следващата стъпка е да направите сравнителна таблица на ползите и  минусите на всеки избран метод на Интернет реклама.

Когато говорим за определяне на ефективността на Интернет рекламата, трябва да сме сигурни, че помним правилата, които са общовалидни за рекламния свят като цяло. Ще се озовете в пълен хаос, ако искате на генерирате продажби от онлайн рекламата без да използвате атрактивни заглавия на рекламните си текстове, споменавате ползите, които доставя Вашия продукт или услуга, изкущаваща оферта.

Как да измерим ефективността на Интернет рекламата?

Безплатни обяви и увеличени продажбиАко срещате трудности при определяне на ефективността на Интернет рекламата и своите усилия, то не бързайте да се отказвате от ползите, които Ви предоставя Интернет. Въоръжете се с ползите на Интернет рекламата и няма да сбъркате. Винаги можете да похарчите много пари, за да се учите от най-добрите, но не е и необходимо.

Ако отделите нужното време за откривате на света на Интернет рекламата, Вие ще се убедите бързо, че хубавото на Интернет рекламата е, че не са ви нужни много ресурси, за да създадете една работеща и достъпна стратегия. Всъщност някои специалисти по онлайн реклама биха Ви подсказали, че сайтовете за безплатни обяви са добър начин да поставите начало на изграждането на онлайн присъствието на Вашата компания, продукт или услуга.

След като веднъж сте избрали стратегия, следващата стъпка е да измерите ефективността на Интернет рекламата и в частност принципите, които сте приложили.  Правейки проучване на пазара, Вие най-вероятно ще попаднете на много и различни инструменти, които ще Ви помогнат да анализирате прецизно използваните методи. Помнете, че както с всяка друга рекламна кампания, то и при Интернет рекламата важи правилото, че ако ефективността на Вашите рекламни усилия в Интернет не съответства на очакванията Ви, вие винаги можете да опитате отново и отново!

 

 

14
юни

Безплатните обяви и света на възможностите

Маркетинг и сайтове за безплатни обявиДобре дошли в един нов свят на необятни възможности, който ще даде тласък на търсенето и предлагането на Вашите продукти и услуги. Най-общо казано сайтовете за безплатни обяви са полезни за потребителите от гледната точка на предлагащите услуги или продукти, защото осигуряват безплатна Интернет реклама, онлайн присъствие за бизнес предприемачите и отделните лица, промотиращи даден продукт. Ако искате на увеличите трафика към уебсайта си и при това безплатно, то не се колебайте да публикувате описателна обява, която Ви осигурява постоянен еднопосочен линк, сочещ към сайта Ви.
Органичното търсене е винаги и ще бъде най-сладката страна на безплатния уеб трафик, който може да получи всеки сайт в Интернет пространството!
Защо е хубаво да използвате сайт за безплатни обяви:
1.    Разгръщате бизнес възможностите
2.    Откривате нови възможности за доходи
3.    Активно промотирате продукти и услуги
Ползите от рекламата в безплатни сайтове за малки обяви:
Безплатната реклама онлайн е отличен маркетинг метод за повишаване на трафика на уебсайта и при това напълно безплатно. От друга страна сайтовете за категоризирани малки обяви са своеобразен маркетингов ‘лост’ за промотиране на стоките и услугите, които предлагате. Много хора търсят информация именно в сайт за безплатни обяви, защото лесно могат да открият продукти и услуги по категории и специфични характеристики. Фактът, че клиентите, които попадат във Вашата целева група, посещават сайт за малки обяви, означава, че те са предразположени към покупка на даден продукт или услуга.
Нещо повече, сайтовете за категоризирани обяви Ви предлагат ползи в дългосрочна перспектива и така съдържанието, генерирано от Вас ще се индексира по-лесно от търсещите машини.

Ако добавите своята уникална обява към сайт за безплатни обяви, то горещо Ви препоръчваме и да промотирате своето послание чрез добавяне на съдържанието в социални мрежи като Туитър и популярната ‘свежарка’ svejo.net. Чрез маркетинговата мощ на социалните мрежи можете да увеличите органичния трафик, да изградите присъствие на бранда Ви, да достигнете до нови маркетингови сектори, да спечелите постоянни клиенти и да откриете силата на маркетинга от уста на уста, който прави чудеса за Вашите продукти и услуги.

6
юни

Спонсорираните обяви- коз в ръцете на маркетолога

ВИП обяви и безплатни обявиЕдни от най-ефективните начини на промотиране на продукти и услуги е чрез рекламиране в сайтове за обяви. В миналото тематичните обяви бяха ограничени от печатните медии, но бизнеса и в частност рекламата направиха голям скок от прехода на печатните към дигиталните медии. Интернет царува във всяка наша дейност и именно затова се смята за изключително ефективен канал и същевременно комуникационен инструмент. Тематичните уебсайтове за обяви придобиха голяма популярност през последните няколко години. Те се превърнаха в елемент на Интернет маркетинга, особено за онези маркетолози, които не пренебрегват безплатните възможности за реклама.
Независимо в коя географска част на страната се намирате, сайтовете за безплатни обяви покриват Вашите рекламни и бизнес нужди за увеличаване на онлайн присъствието на компанията или персоналното промотиране на продукт.
Ако желаете продавате продукт в дадена географска област, сайтовете за безплатни обяви Ви позволяват да категоризирате предложението си и можете да лесно да го направите достъпно за потребители от определена град/област.
Нека поговорим за спонсорираните обяви, които често се предлагат като услуга на сайтовете за тематични обяви. Спонсорираните обяви са платена възможност за реклама, можете да публикувате своето предложение в няколко града едновременно, да изберете други критерии за категоризация на обявата си и всичко това на символична такса, която прави офертата ви ВИП. По този начин си спестявате време за публикуване на много обяви за различни градове и категории.
Защо спонсорирани обяви?
Спонсираните обяви получават по-добри позиции на сайта-платформа, което означава, че Вашето предложение или ще заеме топ позиция, или ще бъде разположено отдясно на всяка една страница или категория. ВИП обявите са чудесен избор за бизнес предприемачи, които развиват дейност в няколко града или за всеки, който търси начин да достигне до по-широка целева аудитория. Топ разположението на дадена обява значително увеличава шанс за постигане на желаната ответна реакция.
Спонсорираните обяви се показват на сайта в произволен ред като на всяка ВИП връзка се дава равен достъп до топ позициите в конкретна категория или географска област, за да се постигне промитиране на ротационен принцип. Някои категории имат ограничен брой обяви на топ позиции и ето защо или цената на спонсорирана обява подлежи на промяна, или се променя начина на показване на обявата.
ВИП обявите генерират по-добри резултати, увеличават трафика на посетители към Вашия уебсайт и са особено подходящи, ако имате уебсайт, предлагащ услуга или продукт. Спонсорираните обяви не могат да бъдат премахнати от потребителите, винаги използват СЕО елементи като HTML, повече снимки, хиперлинкове в описанието и са предназначени за категории с висока конверсия.
ВИП обявите са много ефективни за малък бизнес и откриване на потенциала  на бизнес възможностите на дигиталния свят.

 

 

 

28
май

Обяви във Facebook и Twitter

При публикуването на обяви в сайта Bezplatno.BG, се предоставя възможност за автоматично добавяне на Вашите безплатни обяви, чрез страниците на Безплатно.бг в големите социални мрежи Facebook и Twitter. Вашата обява ще бъде разгледана от стотици приятели и фенове на портала Безплатно.бг, в рамките на няколко минути. Това е по-добра видимост и популяризиране на посочените в обявите стоки и услуги. Рекламирането на обявите и конкурентното предимство, което Ви се предоставя е напълно безплатно, лесно и бързо. За добрата презентация на Вашите продукти и услуги, посочени в безплатните обяви е необходимо, да се структурира на кирилица описанието на конкретната стока или услуга, да се добавят снимки и ключови думи, които ще привлекат и задържат вниманието на търговци и клиенти и накрая, но не и на последно място е избора на точната категория, за да се фокусира вниманието на таргетирана група потребители. Усилията, които трябва да положите са минимални в сравнение с успеха, който ще постигнете. Може да започнете публикуването на Вашите обяви от следния линк „Публикувай Обява„, но за да може да редактирате Вашите обяви в бъдеще е необходимо да се регистрирате и за целта може да използвате линка „Регистрирай се

18
май

Бюджет за реклама

Формирането на бюджета е най-трудно за решаване. Използват се разлчни методи:
– метод на наличните средства – всичко, което може да си позволи фирмата при реклама. Бюджета така не се обвързва с рекламните цели.
– метод на процент от продажбите (продажната цена) между продажбите и финансовите средства за рекламата.
Недостатъци – липса на връзка с целите (намаляват ли продажбите, намалява и рекламата)
– метод на конкурентния паритет (равенство) – финансовите средства се увеличават или намалят в зависимост от рекламните действия на конкурентите.
Предимства – изхожда от състоянието на пазара, предпазва от избухването на рекламни войни.
– метод на приръста формиращ бюджета на база изразходваните средства за предшестващ период и прогнози за предстоящия. Така бюджета се основава на минали успехи и бъдещи тенденции. Роля играе точноста при прогнозирането.
Недостатъци – не се обвързват средствата с преследваните рекламни цели.
– метод на целта и задачите – първо се определят целите и задачите на рекламата, остойностяват се и се сумират.

13
май

Формиране на целта и задачите на рекламата

В зависимост от функциите на рекламата целите могат да бъдат:
– да информира;
– да предизвика желание и интерес за покупка;
– да утвърждава имиджа, марката, предимства пред друга марка;
– напомняне – поддържане на добра осведоменост за тях;

12
май

Планиране на рекламните комуникации

Съставянето на рекламния план:
– Защо трябва да се рекламира? (да се изясни нуждата и причината);
– Каква точно ще е рекламата (обекта) – предимства, свойства;
– Към кого е адресирана (целева аудитория) рекламата;
– Как да се подходи (подбиране на рекламоносители и средства);
– Какъв ще е обхвата на рекламното действие (къде ще се провежда);
– Какво ще е времетраенето (кога ще се провежда, периода от…до, етапи и приключване);
При планирането на рекламните комуникации, мениджърите трябва да вземат няколко решения:
1.Поставяне на задачи на рекламата;
2.Резработване на бюджета;
3.Решение за рекламно послание;
4.Избор на средства за разпространение на рекламното послание;
5.Оценка на рекламната програма (ефективност);